Gå til innhold

Nutrilett, Cambridge, Noka, Go123 ?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Hva koster de, hvordan er smakene? Vet de har Nutrilett på Rema, men hvor får man kjøpt de andre merkene?

Helst ikke svar som er "neinei og fyfy". Jeg har en del kg å ta av, og trenger en kickstart for å få opp motivasjonen. Trener regelmessig og spiser forholdsvis sunt, men syns ting tar tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noka funker for meg. Prisen er også til å leve med. Etter å ha brukt den jevnlig over lang tid liker jeg faktisk smaken, men husker jeg syntes den var kjip til å begynne med. Har smakt nutrilett også, og det var grusomt i forhold. Noka får man kjøpt på helsekostbutikker samt på nettet: www.buyhelse.no

Skrevet

Jeg har gått ned ganske mye både på Nutrilett og Cambridge, har hørt at Go123 smaker dritt og jeg er dessuten ferdig med pulverkurer. Trenger jo ikke fortelle deg hvorfor for du er jo ikke interessert i neinei og fyfy-svar.. hehe....

Nutrilett smaker helt ok, ville nok valgt det om jeg skulle gjort det igjen. Vel og merke bare sjokoladesmak.

Sist jeg gikk på det smalt jeg ned 10 kg på tre uker.

Skrevet

Nutrilett: God smak, men går litt lei av pulversmaken etter en stund. Bedre utvalg på butikk i sverige, flere smaker å velge mellom. Grei vektnedgang men også grei vektoppgang når man slutter :)

Cambridge: Holdt ikke ut så lenge på den, men får kjøpt den på helsekost og hos private forhandlere som driver med det noe all a "homeparty".

Noka: Bra smak, bortsett fra suppene,(grønnsakssuppa var pyton) anbefaler å kjøpe nudler til middagen f.eks, for å få litt forandring, sjokoladebars er veldig gode, hvertfall den med karamell :) Men på denne kuren begynte jeg faktisk å miste veldig mye hår... vet ikke hvorfor, men når jeg sluttet på kuren, så sluttet jeg å miste håret også, så det var nok en sammenheng. Best pris på buyhelse.no...dyrere i helsekost.. Vita butikkene har tilbud i ny og ne..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...