Gjest Supperådet Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Pleier kjøpe den frisøren anbefaler, men nå tenkte jeg å bestille på blivakker.no, og der har de ikke den. Jeg har langt hår, relativt tynt og fint, farget med mini color. Anbefaling?
Gjest Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Har du prøvd Sunsilk, den grønne, for nordisk hår? Fåes kjøpt i dagligvarebutikken og er faktisk veldig bra. Absolutt verd å prøve:)
klg,2 boys now:) Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 kjøp en volum shampo du så slipper du at håret blitt fett.thinking shampoen til tigi er bra. må bare pirke litt er ingenting som heter minicolor,det er en farge på lik linje med vanlig.
Gjest Supperådet Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Nei, har sterk averasjon mot å kjøpe shampo på dagligvaren. Men kanskje jeg skal utfordre fobiene mine:) Har jeg nordisk hår selv om jeg ikke er blond? Vet lite om hår gitt...
Gjest Supperådet Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Hva vet jeg, frisøren får det til å høres mer ufarlig ut:) Takk for tips!
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Boots apotek fører Tony & Guy og John Frieda som er frisør shampoo'er. De har anti-frizz og volum shampo, og shampoo for rett hår og krøllete hår og farget hår. Så der har du mange alternativer. Jeg elsker Tony & Guy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå