Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, vi er ikke så mye sammen lengre hele gjengen etter at et par av oss fikk barn. Men for noen uker siden snakket jeg med to av dem om at jeg hadde lyst til å gå ut en tur før jul. Jeg fortalte dem at denne helgen og spes. i dag passet fint for meg, og ba dem tenke litt over det og gi meg beskjed om de hadde tid og lyst på en bytur. Men ingenting har jeg hørt og da tenker jeg jo at det ikke passer, det er jo så mye som skjer nå før jul. Overraskelsen er jo derfor ikke rent liten når jeg via disse venninnenes fb-status skjønner at de sitter hjemme hos hun ene nå og drikker vin!! Har jeg lov å være såra?? Burde jeg si noe, kommentere eller bare heve meg over det?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Hadde kommentert statusen med "Glemt meg?"
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Skjønner det er litt sårt, hadde nok kjent på det jeg og. Føler ikke det er helt på min plass å si om du burde si noe til dem, vet jo ikke åssen forhold dere har.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Du har lov til å bli såra for det ER kjipt å bli glemt! Har du mulighet til å dra ut nå? Om du har det så send dem en melding ala: "Jasså, så dere glemte av å si fra til meg. Hva sier julenissen til det da? Kommer bort nå;)"
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 I en hektisk hverdag er det fort gjort at sånne ting "forsvinner", det skjer hele tiden her. Du har en viss andel av ansvaret selv, vet du Kan du ikke spørre om de har plass til en til?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Da hadde jeg skrevet noe slikt på veggen: Så utrolig kjekt at dere koser dere. Er jo alltid gøy med vin og en kveld ute på byen med jentegjengen. Hvem liker vel ikke det? Så kan de sitte der med den dårlige samvittigheten.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Synes du har rett til å være såret, men at du bør heve deg over det. Hvis det skulle bli snakk om "den koselige vinkvelden" en gang, kan du si at "det hørtes koselig ut, det var synd jeg ikke visste om det, for da skulle jeg forsøkt å komme."
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Uff, hadde nok blitt litt lei meg ja :-( Vanskelig å gi råd, så lenge man ikke kjenner deg eller vennskapsforholdet deres. Kan jo også være et eller annet som gjør at akkurat de to trengte litt alenetid i kveld, og at de ikke skal ut på byen? Hadde kanskje ventet, og sendt en SMS litt seinere i helga, og si at det var synd at de ikke hadde anledning til å bli med ut nå i helga, og spørre om de hadde forslag til en dag som passer bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå