Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 ...og kan du prøve å se med objektive øyne om han er en kjekkas, helt vanlig eller til og med kanskje litt mindre pen? Min kjære er mørk blond med brune øyne, han har glimt i øyet og jeg tror helt objektivt at mange synes han er kjekk når de ser ham live, men ikke nødvendigvis når de bare ser bilder av ham, da er han mer "ordinær, helt normalt pen men ikke noe wow". Han er nok også litt for lav til å være drømmemannen for mange kvinner.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Faktisk er min drømmemann snill, humoristisk, trofast, lojal, sporty osv. Jeg klarer ikke å bli forelsket i bare utseende - faktisk betyr det svært lite. Nå har jeg funnet meg en kjekkas allikevel - og faktisk har han bare blitt flottere med årene. Kanskje han er drømmemannen for noen, mens andre ser på han som mindre pen. Men jeg har alltid tenkt at eksen hans må ha vært helt dum som ikke ville ha han - hun visste jo egentlig ikke hva hun hadde.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Han er 180, slank, mørk blond, blå øyne. Veldig hyggelig og snill, lett for å snakke med andre, humor, mange liker ham. Jeg har flere venninner og kollegaer som sier han er en kjekk mann, og jeg er jo enig i det da!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Min er høy, mørk og klassisk kjekk. Han får en god del blikk når vi er ute. Hadde snudd meg etter han på gata, men aldri hatt guts til å nærme meg han;-) Så valgte han meg, ingen klassisk skjønnhet, men ei helt ordinær jente. Nå har vi to skjønne barn sammen, sønnen vår likner pappan;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 min er høy og veltrent. Ikke superpen i ansiktet, men mer enn pen nok for meg!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Manen min har brunt hår og brun / grønne øyne. Han er ikke så høy, 1.76 cm - men det passer meg utmerket for jeg er bare 164 cm. Jeg syns han er veldig kjekk. Han kler seg bra, ordner seg røfft på håret, lukter godt. Når han smiler så smiler hele ansiktet hans. Han er en veldig utadvent person - og han er lett å bli kjent med. Han er også veldig morsom, og får ofte folk til å le. Ikke nok med det - han er snill, omsorgsfull, flink til å hjelpe til hjemme, trofast, og sporty. Dette er egenskaper jeg setter langt høyere en utseende. Jeg tror andre syns han er skikkelig søt for å være helt ærlig ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Han er en liten kineser med rundt ansikt, små øyne, ganske stor nese og litt for liten munn - altså ikke en pen mann. Også er han utrent og litt dvask. Men dæven døtte, full tenning her altså! )) Han er så utrolig kjekk når vi har sex, og jeg bare elsker de skjeve, rare øynene hans. Særlig når han er fin på håret. Mmm.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Ups! Mente: Mannen min , og 176 cm.. hehehe.. Trøtt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå