Gå til innhold

Hva er vanlig med julebord invitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man ber med seg samboer,kjæreste eller kone? Eller bruker det som oftest å være bare for de som jobber på den plassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig forskjellig fra plass til plass..

Der mannen min jobber er det kun for de ansatte.

Men har vært med andre på julebord i tidligere forhold.

Og noen har det sånn at kjæresten kan være med, om de betaler selv.

Skrevet

Jeg har kun jobbet i staten (i politiet) og der hadde vi alltid julebord, med unntak av et år da vi arrangerte ute-julebord i lavvo i Maridalen. kun for kollegaer

Skrevet

Min x hadde svært julebord beregnet på både annsatte og følge mot at følget la ut en subsidiert sum.

Min nåværende samboer jobber i fylkeskommunen og de har bare ansatte til min store fortvilelse :(

Skrevet

ok, takk for svar :) ja litt kjipt, siden det er omtalt så mye fyll og noen andre i en annen tråd snakket om at juleborkjolen er den nye sex ettelleranna. og da blir vi samboere kansje litt små nervøse. hehe

Skrevet

Min samboer får innvitasjon til seg selv + følge (altså meg), og jeg trenger ikke betale noe!! I morgen skal vi på hotell, får eget stort rom, inkludert frokost og badeland. Han har ikke en jobb hvor han får spesielt bra betalt heller, trodde det var vanlig jeg!?

Søsteren min fikk være med typen til Roma på julebord! All expences paid, eneste de trengte betale selv var hvis de ville shoppe klær..*småmisunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...