Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Er det vanlig at man ber med seg samboer,kjæreste eller kone? Eller bruker det som oftest å være bare for de som jobber på den plassen?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Er veldig forskjellig fra plass til plass.. Der mannen min jobber er det kun for de ansatte. Men har vært med andre på julebord i tidligere forhold. Og noen har det sånn at kjæresten kan være med, om de betaler selv.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har kun jobbet i staten (i politiet) og der hadde vi alltid julebord, med unntak av et år da vi arrangerte ute-julebord i lavvo i Maridalen. kun for kollegaer
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Min x hadde svært julebord beregnet på både annsatte og følge mot at følget la ut en subsidiert sum. Min nåværende samboer jobber i fylkeskommunen og de har bare ansatte til min store fortvilelse
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 ok, takk for svar ja litt kjipt, siden det er omtalt så mye fyll og noen andre i en annen tråd snakket om at juleborkjolen er den nye sex ettelleranna. og da blir vi samboere kansje litt små nervøse. hehe
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Min samboer får innvitasjon til seg selv + følge (altså meg), og jeg trenger ikke betale noe!! I morgen skal vi på hotell, får eget stort rom, inkludert frokost og badeland. Han har ikke en jobb hvor han får spesielt bra betalt heller, trodde det var vanlig jeg!? Søsteren min fikk være med typen til Roma på julebord! All expences paid, eneste de trengte betale selv var hvis de ville shoppe klær..*småmisunnelig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå