*Redhot* Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #26 Skrevet 13. desember 2010 Dytter litt på denne igjen
*Redhot* Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #30 Skrevet 14. desember 2010 Er på 51 plass nå, men trenger enda noen stemmer for å komme innenfor 40 plass og få være med i finalen
ny vestfold Skrevet 14. desember 2010 #31 Skrevet 14. desember 2010 Ikke for å være gledes dreper,men er ikke lenge siden jeg leste om at reiseselskaper hadde problemer med dette.det var krimminelle som laget konkurranse med reiselskapenes navn,hvor premien var reise,kamera ol,med den hensikt å få informasjon og bilder de kan bruke til krimminalitet. så derfor får du ikke min stemme..
*Redhot* Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #32 Skrevet 14. desember 2010 Denne konkurransen går gjennom Apollo sine sider, ikke noe jeg har mottatt pr mail Så den er nok ganske trygg
*Redhot* Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #36 Skrevet 16. desember 2010 Er på 19 plass nå ))) Er ikke mange timene igjen før det avsluttes, så tusen takk for alle stemmene jeg har fått fra dere ) De har hjulpet meg godt på vei ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå