Gå til innhold

Pepille for manfolk (abort) mindre problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Da har vi massive utbrudd av kjønnssykdommer

Skrevet

Hva faen er pepiller for noe? Skrivefeil for pupiller?

Skrevet

og hva er manfolk? folk som har hestehår/man ? :P

Skrevet

Ikke ødelegg hele diskusjonen ved å gjøre den til en staveslakt som glemmes.

Jeg tror svært få menn ville giddet å bruke den. For det første er mange menn redd for at dette ville hatt noen konsekvenser for genetaliene deres eller senere forplantningsevne, uavhengig av hva legene sier, og for det andre kan jo menn allerede velge å bruke kondom for å beskytte seg, men vi ser jo at ikke alle bruker det engang..

Skrevet

Hahahahahahahaha, hysterisk morsomt!! :)

Pepiller, manfolk... Hahahahahahahahaha.....

Skrevet

21:26

Syns du det er hysterisk morsomt hvis HI har dysleksi???? Du som voksen burde holde deg for god til å mobbe

Skrevet

Skjønner ingenting av overskrifta di, HI..

Skrevet

21:33, lese/skrivevansker eller ganske enkelt ikke så glup?

Skrevet

Ikke så veldig glup, tydeligvis. Kanskje du kan forklare den setningen for meg? På forhånd takk.

Skrevet

21:33

Hehe.. Det sier mest om deg ja...

Enig med HI, mannfolka kunne jammen meg ha stått for dette så hadde vi sluppet:)

Kondom må man jo uansett bruke hvis det er O.N.S

Skrevet

Du kunne ikke forklare den da? ;)

Skrevet

Hadde aldri i verden stolt på at mannen husket å ta pillen sin hver dag! Nei, så lenge det er jeg som blir gravid, så vil jeg ha kontroll med prevansjonen. Og er jeg ikke i et fast forhold så er selvfølgelig kondom eneste som duger uansett.

Skrevet

Hi, kan du forklare litt nærmere hva du ønsker du å diskutere her?

Spør du om mann og kvinne blir likestilte hvis det lages en p-pille for menn?

Hva er ditt syn på saken? Mener DU p-piller for menn fremmer likestilling? Hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Lurte pa nar ein snakker om abort og manfolka har siste ordet. Dersom pepille til dei ?

egngelsk pc.

Skrevet

Vel, hvis mannen, eller kvinnen, har tatt p-pille, så har jo ikke kvinnen blitt gravid. Ingen graviditet=ingen abortspørmsål.

Skrevet

Du skulle bare visst hvor mange mannfolk som ikke tør å kjøpe induksjonsplater fordi de har fått for seg at det vil gjøre dem sterile (midlertidig). Altså tror jeg ikke p-piller for mannfolk blir noen slæger. Men det hadde vært digg om mannen kunne tatt seg av prevensjonen innimellom ;)

Skrevet

Haha, du får ALDRI menn til å tulke med kroppen sin, underlivet sitt og fruktbarheten sin, uansett om det er i prevansjonens tjeneste. Bare vi kvinner som driver med sånt, dumme nek som vi er:)

Etter at barnet jeg bærer på nå er ute, har jeg gitt mannen klar beskjed om at jeg aldri mer skal påføre kroppen min et eneste hormon i form av p-piller eller annet. Hvis han ikke vil ha flere barn, får han enten bruke dong eller snippe snoppen. Hans tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...