Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen telling på hvor mange jeg har hatt oralsex og som jeg har onanert med..

Men her er lista fra jomfrudommen forsvant

1. One night stand. Ville faktisk bare bli kvitt jomfrudommen

2. Småkjæreste (1. kjæreste, varte i 2 mnd)

3. Kjæreste

4. One night stand

5. Kjæreste

6. Utro mot kjæreste, one night stand

7. Utro igjen, one night stand

8. Ja.. And the story goes on.. Utro IGJEN

9. One night stand/flørt (da hadde jeg gjort det slutt med typen)

Er 18 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som er 04.33

Kan også ramse opp hvem disse folka var.

1. Eks/kjæreste/flørt til en venninne jeg hadde et turbulent vennskap med. Angrer på at jeg gikk bak ryggen hennes

2. Tilfeldig fyr jeg traff i dyrepark faktisk. Merkelig sammenstøt, men det ble faktisk litt forelskelse av det:) Fantastisk oralsex må jeg enda nevne.. Selve sexen var ikke noe særlig..

3. Morsom, morsom fyr! Som jeg senere fikk vite hadde flørtet med min venninne før vi begynte å flørte og ble sammen. Fikk så dårlig samvittighet, men siden ikke venninna mi hadde fortalt regner jeg med at det ikke gjorde noe.. Mest selvopptatte mannen jeg har vært med (to stykker ganske nær). Han kunne se seg i speilet MENS vi hadde sex..

4. En player som hadde gått på ganske mange av jentene på min alder da.. Den morsomme ekskjæresten sin kompis.

5. En jeg var sammen med i nesten 3 år, ble sammen når jeg var 15 (!!!!!)

6. Ja.. Første gang utro med en kompis.. Dumt, masse anger.. Og dårlig sex

7. Denne gangen var jeg betatt i han jeg gikk bak ryggen til kjæresten med. Han var herlig, og ER herlig:) Nok en player som hadde dame akkurat nå vi var til sengs, dama var venninna mi.. (Ja, vet jeg er hykler)

8. Tilfeldig fyr, ferieflørt. Herlig mann som visste å tilfredstille meg:)

9. Hadde flørtet litt en stund uten å egentlig være helt interessert i han.. Jaja, interessen ble IHVERTFALL ikke tatt opp igjen etter å ha vært til sengs med han;)

Ja, her har det gått unna gitt! Debutert når jeg var 14, altså litt over 4 år siden nå.

Skrevet

Er 33 år.

1:min første kjærlighet som varte i 7 år.....

2:snekkeren som bygde huset til min første kjærlighet og meg...

3:millenniumsknull som ble kjæreste nr. 2

4:kompis av en kollega

5:one-night-stand som ble til mange.... ble oppvartet som en dronning!

6:blind-date som ble arrangert av venninne.... 10 år etterpå er vi gift og har to barn sammen!!

Skrevet

Jeg er 32 år

1. En kompis da jeg var 16 år og ikke ville være jomfru lenger.

2. Eksen til en venninne, de ble sammen igjen etterpå og er nå gift..

3. Min første kjæreste da jeg var 17 år

4. Kompis av kjæresten min(etter det ble slutt selvfølgelig)

5. En russekompis

6. En gammel flamme jeg traff på et utested der jeg studerte

7. En som jeg ikke vet navnet på en gang..

8. En annen gammel flamme

9. Enda en gammel flamme

10. En som var såååå forelsket i meg, men som viste seg å gå tilbake til eksen etter at vi hadde hatt sex.. (historien gjentar seg..)

11. En player som jeg playde.. ;)

Og så nummer 3 igjen: Kjæresten fra da jeg var 17, som til slutt ble samboer, ektemann og far til barnet vårt.. :)

Ser det er mange gamle flammer, hadde ikke sex med dem før i voksen alder, så de måtte jo "testes" når jeg fikk sjansen..hehe

Skrevet

Oi, jeg glemte en, eller kanskje fortrenget:

12. Lillegutten på 19 år(jeg var 27), som jokket i vei som en gal..

Skrevet

Jeg er 28.

Jeg har hat sex med 8 stk. Men jeg har vært i et fat forhold siden jeg var 20. Og så var jeg i et forhold fra jeg var 17 -19

Skrevet

Jeg er 31 år. Har hatt sex med 4 menn, hvorav den siste er far til våre fem barn.

Skrevet

Jeg tar av meg hatten 20:38! Snakker om oversikt :-)

Selv er jeg 35 og har hatt sex med over 30 stk (tror det er 32) Gikk litt vilt for seg i en periode der.... Har heldigvis ikke hatt sex med noen ny de siste 5 årene!

Skrevet

Morsom tråd:)

1. Min første kjærlighet, som jeg har to barn sammen med (var sammen i tre år, men seksuelt i 7 og pågår enda).

2. Ons, jeg var utro mot nr 1.

3. En gammel flamme som blusset opp for et kort øyeblikk.

4. Ons, en gammel flamme som blusset opp for et kort øyeblikk.

5. Ons, en kollega av faren min, som var 18 år eldre enn meg.

6. Ons, den verste opplevelsen noensinne. En vilt fremmed fyr som ikke klarte å holde han oppe lengre enn et par jokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...