mandel i grøten Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 ...Når man skal lese Itt´no knussel og begynner å sippe halvveis fordi man blir så rørt av Marte Svennerud. Jammen godt man har barn som er som er så store at de kan ta over høytlesingen mens mammaen tørker tårene. Ikke greit å være lettrørt!
Tante Blås Squaw Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Mnååå! Men den er innmari fin, da ) (Her tiltar mammasippinga enda mer når jeg hører Minifjortisen lese for Trassballen, det er max søtt å se hvor glade de er i hverandre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå