Gå til innhold

hva er det "rareste" du spiser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser grillpølser i brød med ost i brødet,potetsalat med mais og ketchup på toppen. Ett glass sjokolademelk til er skikkelig godt.

Hva er din "rareste oppskrift"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke spise det lenger, grunnet allergi mot egg. Men det jeg har fått flest kommentarer på, er skive(helst loff) med et tynt lag jordbærsyltetøy, et par skiver brunost oppå der, og så et smilende kokt egg på toppen. mmmmmm... DEILIG, men nå gir det meg smerter i magen, så jeg må bare holde meg unna det.

Skrevet

Jeg spiser brødskive med syltetøy og majones. Jeg synes det er helt normalt, men det er så mange som har reagert på det..

Også er det innmari godt med jordbærsyltetøy på brunost. Vet ikke om det er så rart, men ser ikke så mange andre spiser det..

Skrevet

Brødskive med sjokoladepålegg med majones! Naaam:)

Skrevet

Brødskive med nugatti og hardkokt egg.. mmmmmm Det er deilig det ;) Blir det til frokosten hver søndag ;)

Skrevet

Skive med sirup og kanelstrøssel på. Å fy flate, fikk lyst på det nå :)))

Skrevet

Kefir med sukker og kanel oppi :)

Gnager på frosne boller hvis jeg blir skikkelig sugen på noe godt men ikke har noe annet!

Skrevet

Ah, eg kan gnage frosne bollar som helgekos sjølv om vi har anna godt liggande :D

Ellers er det som eg får mest rare blikk av fiskebollar. Men det er ikkje fiskebollar i kvit saus det er snakk om altså. Dei skal nemlig kuttast i bittesmå bitar (ca 24 bitar pr fiskebolle - ikkje at eg teller eller noko :P), og så skal dei steikast i smør til dei er brune på alle kantar. Dei skal serverast blanda med makaroni, ca 50/50 fiskebollar og makaroni.

DIGG kosemat! Skulle eg berre ete EIN middagsrett resten av livet hadde det blitt den. Men ein blir ganske tørst utover kvelden :D

Lagar det så å seie aldri til middag, tar det om kvelden når ungane er i seng, så eg får riktig nyte det i fred og ro. Fiskebolle-og makaronimiddagen min er heilag!

Slik skal den sjå ut forresten: http://www.facebook.com/photo.php?pid=2966539&l=424474634b&id=670782526

Dagens oppfordring: Prøv!

Skrevet

Kommer ikke noe spesielt rart jeg spiser... Drikker sjokolademelk med isbiter, vet ikke om det kanskje er litt spesielt? Men kjenner noen som synes det er veldig godt med ostepop med nudler på! Haha... Synes den er litt spesiell jeg da..:D

Skrevet

*sjokkopålegg, ost, agurk og majones

*kaviar, egg, majones

*sjokkopålegg og chiliketsjup

Skrevet

Spæler - sauerompe, ja sauehalen da :) Mamman min som jobber på slakteri får tak i, enten ferske eller saltede. Serveres med potet, kålrabistappe, flatbrød og smør. Kjøttet er helt fanastisk saftig og burde vel egentlig vært delikatesse.

Mannen min synes det er ekkelt - eter ikke saueanal sier han... Dust.. Det er jo HALEN da, er vel ikke noe værre enn oksehale feks.

Ellers har jeg ingen sære sammensetninger på noe, eller veldig glad i lakris og rødvin da. Men det er jo gjerne lakris i rødvin fra før av så sier seg selv at det er godt :)

Skrevet

Pommes frites med bernaise saus og tyttebærsyltetøy.Jeg har blitt fortalt at det er rart.

Gjest Supperådet
Skrevet

Ifølge mannen min passer ikke tyttebær til f.eks pinnekjøtt, får-i-kål, fiskepinner og alt annet jeg bruker det til. Syns det går til nesten alt av fisk og kjøtt

Skrevet

kaviar med egg (liker det veldig godt, spiste det masse som liten men sjelden nå..men nå må jeg kjøpe kaviar)

hvitost og syltetøy (er vel helt vanlig)

knekkebrød med makrell, hvitost og agurk

Skrevet

Jeg spiser kaviar og egg, og trodde det var vanlig? Kanskje fordi jeg også spiser brunost og kaviar ;) DEN reagerer mange på...

Ellers er pitabrød med ost og salami, etter en runde i microen godt, ikke så rart, men mange ler av den...

Stekt grøt er også en slager, var vanlig i gamle dager, men tror få lager det nå til dags :)

Skrevet

Denne kombinasjonen anbefales faktisk;

Ferskt brød, helst kneipp. Godt med smør, bananskiver, løksalt og majones. Spises med en kopp glodvarm svart kaffe.

Dessuten var det en artikkel i en avis der blant annet Rolf Wesenlund og andre testet ut slike uvanlige kombinasjoner. Best i test den gangen var brunost med løkringer.

Skrevet

leverpostei med brunost. det er vilt godt

Skrevet

Surstrømming. Det er det mange som synes er sært :o))

Skrevet

Sjokkomelk med isbiter er også min favoritt.

Sjokkopålegg(heldst nugatti) med bananbiter oppå er veldig digg :)

Brunost med syltetøy er også noe jeg spiser av og til, ja.. og syrup med brunost oppå! det er godt det ;) ojoj, ikke sunne greierne ser jeg :P

Skrevet

Brunost og bringebærsyltetøy er snadder! Samboeren er helt himmelfallen, men det har jeg spist siden jeg var liten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...