mammaen_til_Sol<3Casper<3Nick Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Er det flere enn meg som begynner å " svette oppover" ?? Hvor langt har dere kommet ??
Gjest happy mom:) Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Svetter aldri før jul jeg. Julegavene var jeg ferdig med rundt den 1 desember. Skal bare bake pepperkaker med barna og litt diverse så kan julen komme, julevask tar jeg litt etter litt. Vi drar bort til familie på julaften.
Sånn kan det gå Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Vi har ikke gjort noe som helst, men svetter ikke i det hele tatt. Er da ikke så mye som må gjøres til jul uansett så det er god tid enda til det som skal gjøres.
petite fleur Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Har 3-4 pakker igjen å kjøpe og pakke inn, ellers er jeg ferdig med det. Har bakt og spist opp pepperkaker og serinakaker ;-) Har kjøpt svibler og hengt opp julekransen på døra. Og det er vel det....:-/ Jo, har tatt bilder til julekort, skrevet julekort og adressert julekort, men ikke sendt de. Har igjen å rydde stue, kjøkken og gang for sånn rot som man bare flytter fram og tilbake (det SKAL bort til jul), vaske hus og bake gulrot- og sjokoladekake. Skal også handle inn til juleverksted/ julelunsj neste helg. Men svetter ikke ennå :-D
Lemonia Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Vi har ikke gjort så mye, men det er med vilje. Jeg synes jul er koseligst i desember, så vi gjør så lite som mulig før desember begynner. Og vi svetter aldri når det gjelder juleforberedelser. Omtrent halvparten av gavene er kjøpt og klare, de som må sendes i løpet av neste uke. Ellers pynter vi ikke før lille julaften, utenom lys i hagen, krans på døra, stjerne i vinduet og adventsstake. Kakebaksten begynner jeg med neste uke. Blir vel 6-7 ulike typer + skal lage brente mandler og eggelikør (som jeg ikke får nyte i år siden jeg er gravid). Og så er det en del matlaging til koldtbordet vi alltid har til frokost og kvelds hele romjulen. Julekortene sendte jeg på mandag. Men jeg synes juleforberedelser er bare koselig og tar det med knusende ro. Det er fremdeles to uker og masse tid igjen. :-)
LadyLuck & Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 jul?? når var det det var igjenn??? Kjøpt en halv presang.... Men i morgen starter julehandelen, og jeg og ungene skal lage "juleappelsiner" til å henge i vinduene =D
Mom2Two Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 Ikke startet med noen juleforberedelser ennå, og for meg fremstår det som litt halvtragisk å starte juleforberedelsene flere måneder før.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Jula gjør meg aldri svett den. Har hengt opp stjerna, pynta litt her og der.. Det detter en nisse ut av skapet titt og ofte som finner plassen sin, også blir det jul i år også når jeg har pynta treet bitte lille julaften. Pepperkakehus skal vi fikse søndag, og nejfyda..jeg kjøper ferdighus. hoho. Også skal jeg lage litt konfekt til uka, om jeg gidder og kanskje bake noen slag.. sju blir det ikke. Jeg liker bare serinakaker.
signe maten Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er helt i rute! Det vil si at jeg har tatt frem adventsstaken - OG tenkt de to første lysene, ett hver søndag! Ikke værst Resten tar jeg etter 20. Da er jeg ferdig med eksamen. Og vi blir tolv, eller er det tretten, rundt bordet. Kan ikke si det stresser meg stort
mammaen_til_Sol<3Casper<3Nick Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2010 he he .. Jeg må bare innrømme det ... JEG ELSKER JUL!!! og jeg TAR HELT AV!!! Her begynner jula 1 desember. Da er det full jul i hele huset.. ( eneste som ikke kommer opp før lille julaften er treet) Så begynner jeg med baking , laging av div konfekt og jule mat og gavene. Pleier å vere ferdig med det meste rundt den 10. des.. Etter dette pleier vi bare å kose oss og vente på julaften.. Men det var fram til i år. Begynnte å jobbe fult igjen i sommer , etter 4 år som hjemme værende... Å det merkes... Nå er det den 11 desember, det er pyntet til jul både ute og inne. Men julegavene har jeg nesten ikke begynt på enda ... mangler gaver til ca 30 stk... fikk baket peppekaker med di 2 elste ungene idag.. men thats it.... Kjenner jeg begynner å bli skikkelig stresset... Hvordan klarer dere å rekke alt i tillegg til å jobbe ?? Jeg svetter i allefall oppover!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå