Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Kan man gi den til ungen uten å knuse den? Jeg og mannen er litt uenig der. . .
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Jeg gir til min 1,5 åring uten å knuse den... Hun suger den ferdig før hun får lov til å legge seg. Ingen problem. Hun har fått fluor lenge uten å knuse den.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Har barnet endel tenner da? Her får hun hel og hun er ett og ett halvt men har jo mange tenner å tygge med
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 ok, da skal jeg slutte å være hysterisk:) Tenkte den var lett og farlig å få i feil hals. . .
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Gutten min har fått fluor i noen få mnd nå og han er 1,5 år, har aldri knust den til han. Stor gutt og har masse tenner, tygger den med en gang, prøver å lære han å suge på den, men det er ikke så lett, hehe. Litt nyskjerrig, knuser/moser du all mat og pastiller til barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Ja, bevares. Her har de fått siden sine første tenner rundt 7-9 mnds alder. Aldri knust dem.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Moser du all maten enda? Min har spist mat med i mange måneder allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå