Gå til innhold

Flere som ikke vil åpne den linken som ligger inne på tråden "grusom dame" ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg gjør det og ser et barn som blir "torturert" eller gjort noe vondt mot så kommer jeg til å tenke på det i ukesvis. det går utover livet mitt. det er så slitsomt. men jeg tenker mye på barn som ikke har det bra. som blir utsatt for overgrep ig vold.

jeg vet ikke hvorfor men det er bare sånn. :(

huff,

jeg greide ikke å lese det folk hadde skrevet på den tråden engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg vil ikke åpne den linken. vet ikke hva dama gjør, men hvis det er noe slemt mot et barn, får jeg så vondt inni meg at jeg ikke klarer å tenke på annet...huff...:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er jeg også !!

 

Det eneste som er "bra" med den tråden er at hun som har laget innlegget faktisk har skrevet at dama er grusom, så man slipper å få seg en stygg overraskelse om man trykker på en link...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på dem som legger ut slike linker. Hva er hensikten? Alle vet jo at det finnes grusomme mennesker der ute. For meg vitner slike innlegg kun om et merkelig behov for sensasjonslysten velting i andres elendighet, uansett hvor mange "uffer" og "stakkars" som puttes i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte og se den men orket ikke se hele. Det værste er og høre og se hvor lei seg gutten er. Moren kjefter på gutten, og tvinger han til og ha sterk saus i munnen, og å dusje i kaldt vann. Når han gikk i dusjen orket jeg ikke høre på skrikene hans. Stakkars liten..

Den filmen fikk meg til og virkelig hate den dama... =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med det, som blir sagt her. Hva er egentlig vitsen med å legge ut slike linker. Om vi ønsker å vite mer om slikt, så er det ikke vanskelig finne noe info om det...

Har ikke åpnet linken heller. Jeg har ikke noe sterkt behov for å få input av noe så grusomt. Jeg vet, at det finnes grusomme ting med og i mot barn. Det skjer hver dag, og det skjer hvert min i et hvert land. Jeg trenger ikke vite noe, har ikke lyst til det heller. Det er ikke alt hjertet mitt tåler heller. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til linken, vet i grove trekk hva det går ut på og har ingen planer om å se den. Jeg er en av de kvinnene som mangler filter for grusomheter gjort ovenfor uskyldige, både barn og dyr, og må beskytte meg selv for å kunne leve et normalt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på tråden flere ganger før jeg gikk inn på den. Begynte å se, men måtte bare slå av dritten, jeg blir direkte deprimert av slike ting.

 

Når jeg leste VG om den stakkars gutten som ble banket til døden av stefaren sin (var mye i media i høst), så brukte jeg flere uker på å "bearbeide" det...

 

Har så lyst å bli barnevernspedagog, for å kunne gjøre en forskjell i hverdagen til barn som har det vontd, men tror jeg hadde gått til grunne med innblikk i så mange trasige skjebner...

 

Det er så mange, små barn som lider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...