Frolic Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Til dere som har slitt med kvalme i svangerskapet: Når begynte kvalmen for dere?
Babyønske �� Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Nå kan jeg ikke si at jeg har slitt med kvalme akkurat. Men har kjent litt av den hvertfall. I første svangerskap kom den i uke 8. Kjente den da bare noen minutter om morgenen. Også så hadde jeg en og annen dag da jeg var kvalm hele dagen. Nå i andre svangerskap ble jeg kvalm i uke 5, var da kvalm døgnet rundt til uke 9. Da ga den seg helt. Men har aldri vært så kvalm at jeg har kastet opp
katrineev Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 4+4 kom min kvalme denne gangen. og jeg sliter noe vodsomt... er 6+6.. regner med det holder på til ejg er ca 14 uker... som sist... men da begynte det ikek før uke 6. prøvd alle kjærringråd i hele verden. ikke noe hjelper...
NostraStoria Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Kvalmen begynte rundt uke 4....er kvalm fra morgen til kveld, og lite hjelper. Merker jeg blir verre hvis jeg er trøtt eller sulten. Ellers er matlysten bånn og ikke så mye å gjøre med det. Sist gang gikk det over rundt uke 12/13. Så 1 mnd med kvalme igjen! Takk og pris! Gaaah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå