Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Hei. Hvor lenge kan man renne på alpint når man er gravid? Kan man renne alpint i det hele tatt? Tenker da spesielt på tri 1.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Kun du kjenner ditt ferdighetsnivå. Jeg personlig kunne fint stått på alpint 1 og 2 trimester, men ville nok ikke kastet meg utfor de svarte løypene. Så det er nok bare du som kan besvare det spm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå