Gå til innhold

MØKKAMANN!!! Eller.. ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min har jobbet natt denne uka, noe han ikke pleier, så har latt han styre selv med soving og slikt. Men idag vekte jeg han nå nettopp, for han har sovet i over 9 timer nå, og skal ikke på jobb inatt igjen! Spurte han om han kunne være med på butikken, for vi må handle stort, og ta med reisesenga som står i bhg hjem igjen osv. Nei det gadd han ikke, og hvis det kun var den senga det gjaldt, trengte han ikke dra bort i helga alikavel(han skal til en venn av seg med jentungen, mens jeg skal hjelpe en venninde med flytting). Mat kunne vi kjøpe imorra, enda vi har lagd middag av rester i 2 dager nå!! Argh..

 

Syns det er så dårlig gjort av han. Det er ALLTID jeg som handler og henter jenta vår i bhg. Og den ene dagen jeg ber han være med siden det blir MYE å bære, jeg vet ikke hva han vil ha fra butikken, sliter litt selv med å pakke ned reisesenga osv!! Men neida, sove skulle han!! Han har garantert stått opp igjen innen jeg er tilbake.

Han tenker bare på seg selv..

 

Blir bare så frustrert noen ganger.

dagens utblåsning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare rette litt på meg selv, Kanskje han ikke er en møkkamann, vil vel egentlig heller si at han til tider er totalt UBRUKELIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

 

Nevner ofte for han at han er egoist, men det når sjeldent inn. Han bare ler det bort =/ Spesielt de gangene han ligger på sofan og maser om at jeg skal lage middag til han, og ikke gidder å lage selv, da er det lettere å bare ligge der å mase så lenge han må. Daglig!! Blæææh.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte faktisk droppe hele handlinga, bare kjøper en stusslig boks med lapskaus til meg og ungen, så kan han ha det så godt når han står opp, og skal drikke sitt daglige glass med melk, spise "frokost" og etterhvert forventer middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...