Gå til innhold

Illeluktende sæd som førte til graviditet...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet nøyaktig dagen/kvelden unnfangelsen fant sted i oktober. Og det jeg husker fra dagene etter sexen var illeluktende utflod. Altså, vanligvis så lukter det ganske stramt av sæd som har vært i kroppen i noen dager (og noen ganger tar det opptil tre dager før alt har kommet ut, virker det som) - og jeg tror det er sånn med alle kvinner (eller?).

 

Men dagen jeg må ha blitt gravid så luktet det spesielt ille.... Og det jeg har vært bekymret for i ettertid (etter at jeg fant ut at jeg var gravid) er: hva om sæden var dårlig eller gammel? Og hva om det i så fall medfører at fosteret har mange "skavanker"/problemer?...

 

Er jeg helt på tur, eller har jeg rett i noe her? Mannen min i begynnelsen av førtiårene, og vi har velskapte barn fra før.

 

På forhånd takk for svar, damer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du er helt på tur :). Såvidt jeg vet skyldes smak og lukt på säd först og fremst hva mannen spiser/drikker. Mye man kan bekymre seg for de förste 3 mnd men akkurat dette tror jeg du kan legge i en skuff :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukten kommer vel av at sæden ligger inne i skjeden til kvinnen litt for lenge, eller.. den kommer ikke ut tidsnok, og dermed blir det sur lukt... Tror nok ikke det er noe verre enn det. har hvertfall opplevd dette selv før, og da var jeg ikke gravid. Men er jo det nå da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...