Gå til innhold

Serier du ikke kunne levd uten? :-) Har sett alt som er av interesse :-P Har dere forslag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

True Blood var ganske bra. Pretty Little Liars som går på kanal FEM om dagen var overaskende spennede:) går sikkert ann å kjøpe sesongen etter vært. Greys Anathomy, Heros, Vampire Diaries, Six Feet under.. Ser mye på serier skjønner du:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I Met You Mother er den eneste jeg per idag følger religiøst.

 

Ellers ser jeg Glee, Medium, og The Big Bang Theory når jeg trenger noe å feste øynene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sons Of Anarchy

Greys Anatomy

One Tree Hill

The Vampire Diaries

Gossip Girl

Hellcats

Nikita

Modern Family

Pretty Little Liars

Skins

Life Unexpected

Frustrerte fruer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til:

Hvis vi også snakker serier som ikke lenger går på TV, så har vi Buffy The Vampire Slayer, Angel, Charmed, og Veronica Mars.

Har disse på DVD, og ser på dem titt og ofte :)

 

15:31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at ingen har anbefalt Wire. Det må være verdens beste serie. Tok litt tid å komme inn i, men så sitter den som et skudd.

Six feet under savner jeg enda.

Twin Peaks ser vi nå.

Gilmore girls ser jeg uten kjæresten. Han blir bare irritert av all pratinga..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Blood overgår alt annet jeg noen gang har sett. Fantastisk serie! Har allerede sett hele sesong 3 som starter på nrk i januar. :)

 

Av serier som er på tv for øyeblikket liker jeg den nye på tvN. No ordenairy family, eller hva det nå var. Ganske morsom. Og modern family på tv2. Ser så klart også Grays, men regner sterkt med du har styr på den fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...