Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #1 Skrevet 10. desember 2010 Vi skal få oss en hokatt. Noen som gidder hjelpe med navn? Liker ikke "jålenavn"ala Chanel og Princess og vil ikke ha et for langt og tungt navn. Gjerne et litt humoristisk navn med bokstaven s i.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #2 Skrevet 10. desember 2010 Min lille pus, som døde i januar:,( het Tussi<3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Vel, ikke noe humoristisk navn men vi har akkurat fått en kattunge som heter Lizzie. Syns det passer fint til små, feminine pusejenter Kan jo skrives på mange forskjellige måter da
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Nå er ikke jeg så flink med sånt.. men mine katter heter - Dollar (egen historie bak dette navnet og passer vel best på hannkatter, selv om vi har jentepus ) - Tine - Ganja Har tidligere hatt katter som het: - Kira - Minnie - Mina - Linnea Hunden vår heter Nemi, kan jo også passe på katt
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Susi Eller Sussi. Tusta Missy Misty Maisie Sasja Pusejenta Pelsen Pasla Nusse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå