Gå til innhold

Jeg har ett (uvanlig?) problem når jeg skal kjøpe julegaver!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er ganske vanskelig å kjøpe julegaver. Jeg tror jeg rett og slett tenker FOR mye, gaven skal liksom være perfekt. Det skal være noe de ønsker seg og som jeg ønsker dem?!

Det som er problemet er at når jeg endelig finner DEN gaven, så er jeg så fornøyd at jeg nesten kjøper en til meg selv også!!

Ikke akkurat økonomisk og nødvendig.

 

Hittil har jeg kjøpt

* en jakke til en liten gutt og en lik jakke til min gutt

* en skål til ett vennepar og en slik til meg

* en bok til en liten jente, og sikler på samme boka til gutten min...

* en annen skål til en venninne og broren min, og til meg :(

* to av samme kokebok som jeg kjøpte men som ikke ser ut til å bli gaver i år. Ganske sikker på at den ene kommer til å havne inn på kjøkkenet mitt...

 

Er det mulig?? Og ikke er jeg spesielt rik heller!

Andre der ute som er like "dum"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke helt det samme problemet, men når jeg er ute og handler julegaver, så kjøper jeg mer til meg selv enn jeg gjør i julegaver. Har ikke spes mye med penger. Men finner jo såååå mye fint når jeg er og handler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå søt da :-)

 

Mitt problem er heller at jeg kjøper alt for mye til alle :-) Sjelden noe til meg selv! Og mamma, søsteren min og ikke minst tantebarnet mitt får alltid gaver.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også ett problem! Nå som jeg begynner å bli ferdig med julegavene begynner jeg å se massevis av fine ting som hadde vært perfekt til den og den personen. Men når jeg skulle begynne å kjøpe julegavene fant jeg ingenting...

 

Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig :-)

 

Jeg har ikke det problemet, men jeg har et annet ett, og det er at jeg aldri får det til å "gå opp". Jeg er tante til 13, og skal handle for en ca sum til alle. Så finner jeg noe midt i blinken, men som selvfølgelig koster litt mer til en eller to, og da synes jeg at jeg må kjøpe noe småtteri for å jevne ut, men da blir det kanskje, litt skeivt enn annen vei igjen...og sånn holder jeg på. Hvert år bestemmer jeg meg for at jeg ikke skal kjøpe sånne "lappe på"-gaver, men plutselig så er jeg i den samme knipa igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Been there, done that for å si det sånn ;)

 

Enten er de for dyre i forhold til de de andre får eller så er de for billig og jeg må finne noe tull bare for å komme med rette summen :/

 

Lykke til med å være tante til 13! Det blir litt av en handleliste det!

 

Hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...