Gå til innhold

nå begynner jeg virkelig å bli paranoid av å henge på dette forumet, må man


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

takke for julegavene også? Altså sende takkekort? jeg er livredd for at familie og venner skal bli sure på meg ettter at jeg fikk barn fordi jeg ikke "takker" nok. jeg sende takkekort i forbindelse med fødsel. og dåp hadde vi ikke.

 

Men ingen fikk julekort, men må jeg sende takkekort for julegavene? mobil er det ikke alle av de gamle som kan og har..

huff

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javisst! Du må helst scrappe de selv også, kjøpekort duger ikke.

 

Slapp av, du trenger ikke sende takkekort for jule- og bursdagsgaver, det er ikke vanlig. Du kan sende en sms til de du vet har(og skjønner) mobiltelefon, de andre kan du jo ringe til og si takk og god jul. Du kan fint vente noen dager etter julaften med å ringe, er ingen hast.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har i alle fall aldri fått takkekort for en julegave. Har du? Tror det er veeeeldig spesielt...

 

De fleste av dem vi får gave fra treffer vi i løpet av jula, så vi får takket personlig. Resten ringer jeg til og takker. De nærmeste (familien) ringer jeg juleften, resten sånn litt etter hvert i løpet av romjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Nei hær i gården ringe/sende vi sms etter at vi har åpna gavan ;)

 

Trur ingen sende takkekort for julegava? E jo nåt helt anna med dåp/navnefest, fødselsgave osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...