Gå til innhold

Utblåsning om gubben! :P


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei.... han sitter på pcn hele tiden. Og jeg er sååå lei av å være mamma for han, for det er sånn jeg føler meg. Hvis jeg ikke sier noe blir ingenting gjort. Han klarer ikke fikse eller holde styr på noe selv, og det går jo utover meg og når ting ikke blir holdt styr på.

 

Ikke vasker og rydder han, gjør han det tar han kanskje et rom halvhjerta og da skal jeg være evig takknemlig for det virker det som. Og stakkars meg om han finner litt rot som er mitt på det rommet, da får jeg kjeft..

 

Han har ikke lappen, så jeg får kjøre han overalt. Han tar heller ikke initiativ til å begynne på lappen, så jeg har sagt at jeg slutter å kjøre han om han ikke gjør det. Er det feil av meg?

 

Jeg er såååå lei av å se på barneutstyr og ordne ALT før babyen kommer..

 

Jeg har bekkenløsning og mye smerter. Så klarer han si ; "Men herregud! du klarer jo å bære.." Og mente at jeg skulle hente juletreet ned fra loftet som er 5 etg. med trapp opp. Fy f... så sint jeg blir. Han er veldig bra kjæreste, bare ikke så veldig bra samboer. Og lite forståelsesfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han teknisk? Hva med å legge bredbåndet dødt et par uker?

Det har slike pcavhengige godt av.

Og snakk sammen!!

Du har min medfølelse. Dritt lei egen gubbe. Men han er mer perfekt utad med noen helsefarlige tilbøyeligheter her hjemme. Skulle gjere hatt en slabbedask i stede. Lettere å forandre en slabbedask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var som og høre om samlivet her hjemme. Bare at vi har 2.barn også. (ett felles barn på 2år og min stesønn på 6år, begge bor her fast)

 

Om jeg ikke tar oppvasken, da blir den rett og slett ikke tatt. Jeg har sluttet og spørre, jeg sier "jeg satte inn i oppvaskmaskinen,du rydder ut. Helst nå". Her om dagen spurte jeg om han kunne sette inn også siden jeg skulle bort og oppvasken fra dagen før ikke var tatt. Da fikk jeg ett blikk som nesten kunne drepe etterfulgt av komentaren, "hva, sette inn også?" skulle nesten tro jeg var gal som spurte liksom.

 

Nei, på søndager skulle ikke brebåndet fungert, eller noen timer hver kveld kanskje. Da hadde livet mitt vært enklere. Samme med tv egentlig, for om gubben ikke sitter på nett så ser han på tv.

 

ARG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...