Gå til innhold

Gleder meg ikke til jul :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke begynt på julegavene ennå engang, har null julefølelse :(

 

Skal jobbe seinvakt julaften, 2. juledag og det meste av romjulen, og ser ikke fram til noe som helst..

 

Flere som ikke har julefølelse ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe spesiell julefølelse enda. Begynner å bli vel lei sykdom i desember nå.

 

Skal jobbe dagen på julaften, så jeg skal være sammen med ungene på kvelden. Vet ikke helt hvor vi ender opp enda, men om vi finner det ut på julaften er ikke det noe problem. vi er enten hos oss eller min søster, om slekt fra andre siden av landet kommer.

Gavene er nesten ferdige, men det har de vært lenge. Har ikke giddi å pynta så mye til jul i år, så det er ikke så veldig julete her enda men det kommer nok mer jul når juletreet skal opp.

 

Neste år blir det jul uten barn og mann som jobber, så da blir det meg og pusekattene tenker jeg. I fjor var det meg og mine foreldre, rimelig stusselig men ingen stor nedtur. Koste oss med ungene når de kom dagen etter, og vi feiret litt jul sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi flere...

Skal jobbe ( dagtid heldigvis) hele jule, kanskje jeg må jobbe dobbelt. Julegaver er litt halvt som halvt med.

julekort, kaker, vask og pynting har jeg ikke hatt overskudd til enda...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dere heldige. skal jobbe natt til lille julaften, natt til julaften, natt til 1 dag, natt til 2 og natt til 3dag, så blir ikke mye julefering på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig for deg :( har jobbet jula selv en gang og det var kjipt :(

 

Det er ikke så mye julestemning for meg heller i år, har en eksamen nå neste uke + to eksamener rett etter jul. Så jeg kommer til å sitte med nesa i boka mesteparten av jula. Heldigvis er barnet mitt hos faren sin denne jula, ellers hadde jeg nok ikke fått lest så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...