Gå til innhold

Hvorfor trenger man store underbukser på føden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner at man skal ha plass til monsterbind, men det har jeg plass til i mine vanlige underbukser. Bør jeg gå til innkjøp av noen større for det? Og har dere i tilfelle noen å anbefale som er billige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror rådet er tiltenkt jenter som til vanlig bruker bittesmå truser eller string. For oss som bruker mer vanlige - det holder med vanlige underbukser. Og så har de noen skikkelig flotte nettingtruser dersom det skulle være nødvendig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte meg fint med mine vanlige truser i tai-fasong, men de lave hipsterene var ikke praktiske. Jeg kjøper trusene mine på cubus. Helt enkle med blonder langs kanten. Tror de koster 59,- eller no'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lurt å ha så store truser at du får plass til bleie ( MEEGA bind) den første dagen.

Jeg hadde bleie fra ryggen og opp igjen på magen, men så er jeg liten og da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bruke bleie lignende bind de to første døgnene etter fødselen. Jeg hadde ikke plass til dem i mine vanlige mens truser (store, gode hipstere). Så jeg var veldig glad for at jeg hadde stoore engangstruser med meg. Da kunne jeg kaste hele trusen når jeg skiftet også. Men jeg blødde ganske mye da.

Jeg kunne bruke mine vanlige mens truser etter ett par dager :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk:) Da stryker jeg det fra lista mi:) Har blitt så "gammel" at string og tanga er i kraftig mindretall i undertøyskuffen, og gode bomullsboksere for lengst har tatt over. Så da satser jeg på det eller å låne noen sexy nettingtruser der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få utdelt en fiskenot på sykehuset.

 

Si til mannen din at det blir første og siste gang du går i nettingundertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo masse nettingtruser på føden som du kan bruke etter fødselen. Blir som regel mye blodgris så da er det bare å kaste dem etterpå. Er jo ikke vits å ta med egne truser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det vtrenger du ikke, du bruker nettingtrusene fra sykehuset de første dagene når du trenger monsterbleiene (med mindre dine egne truser er noen enorme navlevarmere)

Jeg tok i bruk mine egne truser halvannet døgn etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...