Gå til innhold

Tror jeg er i lykkerus.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nå er jeg virkelig spendt. Tok test i dag etter uteblitt mens. Jeg skimter en svak strek på positiv resultat. Er bare 1 dag over tiden. Har noen erfart at den streken som skal være positiv var litt svak på testen første gang? Jeg har tatt samme test tidligere når jeg ikke har vært gravid og kan ikke antyde den streken på de andre testene. Den kontroll streken er litt sterkere farge på enn den andre. Kan det vise dårlig resultat pga lavt hcg hormonet? Gud jeg er spendt nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke slik at strek er strek? Du er nok gravid, tenker jeg.

Skrevet

Gratulerer!

Strek er strek uansett styrke:):):)

Skrevet

strek er strek ja!! gratulerer så masse!:)

Skrevet

ÅÅÅÅ Tusen takk. Sitter faktisk hær med tårene i øynene nå. Er det virkelig mulig tenker jeg. Kanskje litt hormonforstyrret allerede.??? hmmm.....

Skrevet

Gratulerer... Fant selv ut at jeg var gravid i går. Ble så glad at jeg strigråt. Samboeren min trodde jeg hadde tiltet en stund. Jeg hadde foresten også en veldig svak positiv test første gang. Måtte teste på nytt i går å da ble den sterk å klar. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...