Gå til innhold

Dere som bruker Ikea sin Antilop-stol til barnet sitt..


a'Nöel

Anbefalte innlegg

Hvor lenge bruker dere den?

Datteren vår er 2 år og stortrives fremdeles oppi stolen sin.. Den er jo helt genial :)

 

Og er det sånn at "alle" kjøper/bruker Tripp Trapp stol?

 

Tanteungene mine har aldri brukt sånn stol, de gikk fra høystol til vanlig stol når de ble store nok til å sitte ved bordet sammen med oss voksne. Sitte på kne går jo greit det og? Eller MÅ vi faktisk kjøpe Tripp trapp/liknende`?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med min eldste hadde vi kun Kiddo stolen, ingen høystolen. Hun brukte den helt til hun var 7 år. Nå sitter lillesøster (2 år) i både Antilop-stolen og Kiddo-stolen etter storesøster. Jeg har tenkt å bruke Antilop-stolen så lenge som mulig, og den er genial å ta med når vi er på besøk til de som ikke har unger. Kanskje mitt best kjøp, den Antilop-stolen!

 

Du må ikke kjøpe en Tripp-Trapp stol, som du sier det går helt fint å sitte på knærne. Men jeg synes det har vært veldig alreit å ha Kiddo-stolen vår (ligner Tripp-Trapp, men kan klappes sammen, derfor valgte vi den). Og mine jenter har begge vært liten for alderen og det hjalp å ha en stol som kunne justeres slik at de ikke behøvde å sitte på knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både Antilop og Sofus høystol(den gode gamle). Antilop kjøpte vi fordi det var så vanskelig å få festet sele i Sofusstolen. Han bare klatret ut. Og den har han brukt helt til nå, men nå har vi tatt i bruk Sofus igjen. Antilopstolen passer fint enda og brukes på stua, med bordet på, hvis han skal spise der.

Har vurdert Tripp Trapp eller lignende, men ser det an foreløpig. Begge de andre passer jo enda, og han er en makk uten like ved matbordet, så greit med en der han sitter litt "fast".

De har jo vanlige stoler i høy utgave på Ikea, som også kan være en mulighet senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...