Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt angående vintersko til jente på 10 mnd? =)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun kan ikke gå enda, men vi har planer om å ta henne med ut på akebrett når snøen har lagt seg skikkelig. Og da må man vel ha sko - eller? Fins det noen alternativer til sko når de ikke kan gå enda, som holder føttene varme i snøen? Hadde jo vært fint å slippe å bruke så mye på sko før hun kan gå, men vi skal selvsagt kjøpe til henne om det ikke fins noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier bare : STONZ !!!

 

stonz.no

 

eller stonzwear.com

 

Finnes ikke bedre sko til de minste altså, min sønn som nå er 1 år han elsker stonzene sine. Han begynnte å gå når han var 9 mnd foresten.

Går med de ute i snøen, sover med de vogna, på akebrett, pulk osv.

 

Kjøper du stonz med linerz inni (se i nettshoppen) så garanterer jeg at jenta de holder seg varm på føttene.

Og de faller ikke av om hun krabber heller !

 

Geniale altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ofte ute med sønnen vår på 10 mnd, han har en dress med heleu føtter om du skjønner.Vi har på han ullsokker og han holder seg god og varm når vi er ute. Så han trenger ikke sko enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges disse i vanlige skobutikker også? Liker å kikke og kjenne på det som skal kjøpes. Og gjerne prøve det på tutta.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm er litt usikker på om de selges i butikker. Ingen du skjenner som har stonz du kan prøvelåne?

Om du vil så kan jeg hjelpe deg å regne ut hvilken str du bør kjøpe?

For du bør ha linerz inni, og da må du kanskje gå opp en str.

Min sønn har brukt M, og nå bruker han L. Med linerz inni :)

 

Da trenger de bare en tynn ullsokk inni, og blir ikke kalde! Jeg bærer mye i mei-tai og bæremeis, og han har ikke vært kald i det heletatt på tærne.

 

Hilsen meg over her, som skrev først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...