Gå til innhold

Er det noe som heter "festesmerter"?


a'Nöel

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt eggløsning i disse dager, og igår hadde jeg faktisk vondt i livmora, eller området nedi der. Tenkte på om det kanskje var festesmerter? Er det i det hele tatt noe som heter det?

Har hørt om festningsblødning, men det har jeg ikke hatt..

 

Er et par år siden sist jeg var gravid, så jeg kan ikke si jeg husker så langt tilbake...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri kjent smerter, men murring har jeg fått tidlig begge ganger. Fra 8-9 dager etter eggløsning.

Egget fester seg vanligvis 6-8 dager etter eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ser du, hehe. Det var nok ikke det jeg kjente da nei :) Har jo hatt eggløsning bare for noen få dager siden, kanskje jeg har det enda til og med, ikke vet jeg hvor lenge sånt varer:) Da er det nok bare livmora mi som er litt rar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjentes det ut?

Hos meg strammer det veldig, og om jeg hoster eller nyser gjør det jo vondt.. Ikke kjempevondt, men nok til at jeg sier au liksom :)

 

Er så usikker her, for jeg vet liksom ikke om jeg kanskje hadde eggløsning for lenge siden, og at jeg nå kjenner at livmora vokser, eller om det er pga eggløsningen jeg har vondt. Etter at jeg sluttet på pillen gikk det noen få dager, så fikk jeg litt brunlig utflod, så jeg trodde mensen var på vei igjen (får litt spotting før mens). Men så slutta det etter en dag eller to. Rare greier!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...