Gå til innhold

DS! Kan noen tipse meg om et bra (lære)spill for ei jente på 4 1/2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jenta vår på 4 1/2 får DS til jul, men jeg har ikke kjøpt noe spill enda. Storesøster har supermario, så hun har spilt dette litt, og storesøster får pet shop og Kaos i kommaby (tror jeg det het) til jul. Har lyst til at lillesøster skal få et spill hun kan lære noe av også. Hun kan de fleste bokstavene allerede, og kan mange tall. Kan noen tipse meg om et bra lærespill hun kan få til - og lære noe av? - Evt. et annet morsomt spill, som ikke er lærespill, men som passer godt for en fireåring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg også er enig i at josefine serien er fin.

 

I og med at hun sikkert ikke har spillt så mye DS før, så vil jeg anbefale å kjøpe et Sofie-spill.

 

Sofie er lillesøster til Josefine, og er litt enklere enn Josefine. Den elsket vår datter i alle fall ! Hun ble bare sur og utålmodig med Josefinespillene i begynnelsen. Så hun brukte Sofiespillet frem til hun ble godt kjennt med DS`n :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldrene har snakket om å kjøpe et Sofie-spill. Tror det het Syng, lek og lær eller noe sånt. Er hun stor nok til at hun vil skjønne Josefine-spillene hvis hun bruker Sofie-spillet først? - Eller bør vi også kjøpe et Sofie-spill til henne, så hun får to ulike? Hvilket Josefine-spill er mest egnet hvis hun skal få det - det står jo fra seks år, og hun er jo bare 4 1/2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...