Gå til innhold

Hvis vi ikke flytter barnevognene fra inngangspartiet/postkassa så får vi ikke mer post.. Flere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er dette vanlig? Såvidt jeg vet så er det ikke noen naboer som har klaget heller, de står jo helt på siden og kommer liksom under postkassene uten å blokkere for åpning av posten. Kunne jo tatt vognen i leiligheten men det er jo ikke lett å få den opp til 4. etg uten heis da! Bruker vognen hver dag 2x ved levering og henting av min gode gutt på 2,5 år og triller snuppa på 6,5 mnd! Har brukt mye sjal ved henting og levering men nå når det er så kaldt så syns jeg det er fint å bruke vogn slik at snuppa kan bli litt skjermet i -15 grader som det ligger på her + at det oftest er litt vind. Må jo også ta henne ut og inn av sjalet i bhg da, for påkledning av storebror med henne i sjalet, det klarer ikke kroppen/ryggen min..! Jeg finner alltids utav det, men bare lurer på om det er flere som har fått denne beskjeden, hva gjør dere og noen som forstår hvorfor posten ikke vil ha vognene der..? Hadde skjønt det om det var vaskehjelpen som klaget, men de flytter pliktoppfyllende på vognene ved hver vask og er alltid hyggelig! (plass til 3 vogner og vi er 3 med vogn her) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres rart ut, jeg ville ringt posten og spurt hvorfor det er et problem, hvis de ikke har en ordentlig forklaring på det, så bør dere fortsatt kunne parkere vognene på den måten. Det største problemet med å parkere vogner i oppganger er faktisk brannsikkerhet, men det er jo ikke noe posten har noe med... Dere kan ikke sette dem i en kjellergang el uten at det blir vanskelig? Selvom det er tungvint å ta dem ned en trapp, så er det bedre å ta vogna ned en trapp enn å måtte ta den opp fire etasjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss er det heller ikke lov og ha vognene ved inngangen, men vet ikke grunnen da. Her er det satt opp skilt om det. Vi har vognen i boden vår vi og det er også egen bod for barnevogner her. Så for meg så er ikke det store problemet. Er bare kjedelig når man skal ha besøk av folk med barnevogn att de ikke kan sette den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...