Gå til innhold

Teit spørsmål!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skal til utlandet: Veksler dere penger før dere drar, eller tar dere ut i minibank dit dere kommer? Hva er enklest nå til dags? (Lenge siden jeg har vært på tur ja...) Er det stort gebyr for å veksle eller ta ut i euro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ut i minibank på flyplassen, men det var nok helst tilfeldig. Jeg aner ikke hva som er mest lønnsomt.

Skrevet

Ikke teit å spør om det hele tatt.

Jeg tar ut Euro på flyplassen. Bruker minibanken der. Vet ikke om det er det billigste, men er iallefall sikrere enn å gjøre det i utlandet. Dessuten er det greit å ha noen kontanter når man lander i utlandet.

I sommer var jeg i lokalbanken og vekslet. Husker jeg betalte 40kr i gebyr. Vet ikke om det var en viss prosent av beløpet, eller om det er et fastsatt gebyr for dem som ikke er kunde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...