Gå til innhold

Er deres soverom vegg i vegg med barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor vi bor har vi tre soverom. Det soverommet vi foreldre har er ganske stort, og vi vurderer og la barna få dette rommet som et lekerom/stue.

Det betyr at de sover sammen på et gutterom, mens vi overtar det andre gutterommet.

Men....det som setter en stopper for meg er:

Da vil vi vi foreldre sove vegg i vegg med barna. Og for å være ærlig så tenker jeg på at de kan høre litt voksenlyder om natten:)

Vi lager jo ikke så mye støy, men litt blir det jo. Det er veldig lytt her vi bor.

Samtidig vokser guttene til. Selv om de må sove på samme rom, vet jeg de vil elske en egen stue hvor de kan ta med venner. Guttene min er i nær alder og er alltid sammen.

Synspunkter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har soverom vegg i vegg, og det er null problem, selv om jeg uler og han brøler. Småen har aldri våknet mens vi har hatt sex :)

Skrevet

Ha,ha,ha....bra svart.

Men hva med når småen blir eldre da? Og kanskje er oppe lengre om kvelden.

Rart at jeg skulle tenke så mye på dette egentlig.....

H.I.

Skrevet

Her har vi babysoverommet vegg i vegg med vårt, mens "storbarnsoveromma" er i andre enden av huset (men ingen dører mellom, så vi kan fint høyre om dei roper om natta). Lille har nett flytta ned på sitt nye rom, like etter 3-årsdagen sin. Ho har aldri våkna av soveromslydar, og eg vil tru ungane søv tyngre jo eldre dei blir, så med mindre det er ekstreme "utskeielser" på foreldresoverommet trur eg nok ungane vil sove godt. Ellers får dåke slå dåke laus i andre rom :P

Skrevet

Tja, når han blir eldre.. Soverommet hans er egentlig ikke stort nok til at han kan bli større i det (når han nærmer seg ti må han kle det på seg), så jeg regner med vi flytter etter hvert. Men hvis det nå skulle bli sånn at vi fortsatt har soverom vegg i vegg, så får vi lære oss å bruke innestemmen, regner jeg med ;) Eller som noen andre her sa - utfolde oss i andre rom!

Skrevet

Vi har hatt soverom vegg i vegg med snuppa sitt rom siden hun var 2.Hun er nå 5 og har aldri våknet av våre lyder:)

Nå er det jo sånn at vi har sex litt andre steder enn bare i senga,så om det skulle bli et problem når hun blir eldre så tar vi det som en morsom utfordring:)(har feks mye fin skog rundt her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...