Gå til innhold

Trenger hjelp jenter! Ikm på mandag, positiv test torsdag og en bitteliten blødning! Noen som har opplevd lignende??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så redd for å miste :( Blødningen er helt friskt blod uten klumper, og minimal - fyller ikke et truseinnlegg engang. Kan det ha vært på grunn av den kraftige orgasmen jeg hadde tidligere på dagen? (visste ikke at jeg var gravid da, ikke samleie men med meg selv i dusjen, unnskyld for detaljer) Samt at jeg løftet tungt på jobb igår også :-( Kan det være en brist i en slimhinne??

 

Er jo bare 4 + 4 idag så ingen vits med ul på enda noen uker - men kanskje jeg kan be om hcg blodprøver? Har mistet 2 ganger før - men da senere i 1.trimester.

 

Noen med gladhistorie og fortelle? Er rimelig lei meg og har 1 barn og ta vare på opp i alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok jeg hadde blitt rimnelig stresset om det var meg selv. Men en liten blødning er ikke uvanlig tidlig i svangerskapet. Er veldig mange som får litt blødninger etter sex eller når de skulle hatt mensen. Men alt er ok med fosteret. Men når det er sagt så sies det at alle blødninger i svangerskapet skal sjekkes ut. Du kan godt ringe legekontoret å høre om du kan få ta hcg prøver fordi du hadde en liten blødning og er redd for å miste fordi du har mistet 2 ganger tidligere. Tror nok ikke dette er en SA. Har du blødd mer eller har det stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å småblø litt fra 3+0 til 4+0. Litt friskt blod som kom og gikk. Har gått bra med meg. Spiren sitter fortsatt, og har ikke blødd noe mer. Er nå 7+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde over lengre tid i begynnelsen av svangerskapet mitt, husker ikke helt når i svangerskapet det var, men var hvertfall i første trimester. (Kan ha vært fra uke 5 - 9 eller noe sånt?) Var ikke mye, men av og til litt på papiret når jeg hadde vært på toalettet. Tok kontakt med legen, og ble fulgt grundig opp både med blodprøver og UL.

 

Babyen min vokser i beste velgående i magen min fortsatt, er nå 36 uker på vei:)

 

Så lenge du ikke har sterke blødninger og ikke veldig vondt i magen tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så mye, men ta kontakt med legen for sikkerhets skyld. Det er ikke noe særlig å gå rundt med den følelsen!

 

Lykke-lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...