Gå til innhold

følelse av kjønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange her har følt rett kjønn i de tilfeller de ikke har visst dette før fødsel?

 

Jeg hadde falt ut av senga om datteren min var gutt, var hundre prosent sikker på jeg ventet jente.

Denne gang har jeg samme følelsen, men er forberedt på å falle ut av senga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte fra første sekund at det var en jente, og jente var det : ) Er jo ikke så rart når man tenker over det, fosteret er jo en del av kroppen vår, og hvorfor skulle ikke hjernen fange opp noe bevisst eller ubevisst fra kroppen? Hormoner spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira er rød på nesen ♥

Jeg var helt sikker på at jeg hadde en gutt i magen. Så når jordmor sa på ul at det så ut som en jente, så trodde jeg henne ikke. Men ble noen ul på meg pga leiet til barnet, og alle sa at dette er en jente. Det ble en jente, men jeg trodde nok ikke på noen før jeg så det selv:) Så feil kan magefølelsen altså være.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sterke følelser på gutt begge sv.skapene, første fikk jeg rett og ifølge UL så har jeg vist rett denne gang å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel egentlig siden jeg møtte mannen min følt at vår første blir en gutt. Når jeg ble gravid følte jeg og gutt, og jordmor var veldig sikker på gutt på UL. Skal bli spennende å se hva som kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg visste jeg var gravid første gangen, var jeg overbevist om at det var ei jente i magen min. Jeg gikk i ni måneder og prøvde å forberede meg på å få gutt fordi jeg var redd for å bli skuffet om jeg fikk en annen baby enn jeg var sikker på å få, men det var ei jente. Andre gangen var jeg litt mer usikker, men følte litt mer for at det var ei jente, og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...