Gå til innhold

Graviditetstester som forvirrer.....veldig...


to trollunger:)

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg er "ny" her inne.. Var her da jeg ble og var gravid med første og andremann, har nå snoket endel her de siste dagene.:)..

Hadde el ca 28-29 nov, begynte med kaftig kvalme (ikke oppkast) lørdag 4 des og den varte til tirsdag 7.. Har hatt ubehagelige mens murringer siden den 4. og de er der enda... Har vært trøtt de siste dagene og på mandag som var sloknet jeg kl 19 når barna hadde lagt seg og sov til de vekket meg kl 7 morgenen etter.. er veldig sulten hele tiden også.. Har svidd av 7 g.tester (vet det er bare waste of money så tidlig) men årsaken er at alle testene blir positive det første minuttet, for så å bli hvite.. Noen flere som har opplevd dette? Altså det kommer to streker det første min og blekner for så å bli helt vekk innen de 3 første min... Skjønner ikke noen ting jeg....

Har brukt 6 stk first response og en cb.

Postet dette innlegget på bli gravid, men fikk ikke så stor respons der så jeg prøver her:-):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aldri hørt om at testen blir hvit etter å ha fått farge. SIkker på at det er farge du ser og ikke at teststreken blir våt av urin?

 

Men.. det eneste ordentlige rådet jeg kan gi er .. vent til noen dager over mens og test igjen da. Vanskelig å vite noe før da. MEn jeg skjønner VELDIG godt utålmodigheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En til 2011 <3

Fikk bare negative tester hjemme. 6 dager etterpå tok jeg en hos legen som var positiv... Jeg var tydelig for tilig ute med å teste :) Tok en CB som viser hvor mange uker hjemme etter lege besøket som da var positiv å viste antall uker jeg var på vei :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdupermamma: Det kan vel hende det bare er teststreken som blir våt jeg ser, men det har ikke hendt tidligere... Streken blir jo synlig når det hvite blir rosa, før har det bare blitt plain rosa over hele for så å bli hvitt igjen.. jaja, hehe... Finner ut av det til slutt... tanta er ventet i løpet av helgen, så jeg tester på nytt med cb dig. på mandag:)

 

Gadget: Jeg skal ta dig. test på mandag:-) hun på apoteket sa at det ikke er vits å ta den før etter forventet mens og med morgenurin.. Jeg vet det er bortkastet å teste før forventet mens uansett.. MEEEN, hehe.. Blir jo sååå nysjerrig da:P

 

En til 2011: Hvor tidlig testet du hjemme? Gratulerer så mye med spire i magen forresten:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...