Gå til innhold

hei jenter :) trenger litt hjelp til å se jeg.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser en strek trur jeg;)

Skrevet

det er akkurat det jeg inbiller meg og :P

vurderer å svi av en til i kveld, siden jeg ikke har drukket på noen timer :P merker jeg er litt spent og litt i tvil på en gang her :P

Skrevet

Tror jeg ser en svak skygge ja.... Når har du IKM?

Skrevet

IKM til søndag... tok ny test nå på morgenen:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/587705/offset/1

Litt sterkere gitt.... hmmm.... tror jeg må kjøpe en digital å teste til søndag jeg :P

Å tenk hvis det er riktig :D håper så inderlig ;)

Er det noen som har fått falsk positiv med testene fra lavpris-tester.com?? Tør liksom ikke tro det helt.... :/

Skrevet

Etter dagens bilde å dømme, så vil jeg gratulere deg som GRAVID!!!! :D:D

Skrevet

det første bilde kunne jeg ikke se noe, men det andre er der definetivft to streker :)

Gratulere såå mye :D Lykke til :) ****

Skrevet

hei. såg begge strekene. slik d va me me 4 dager før ikm når e va gravid me sønnen.

gratulere sie e:)

Skrevet

Hei:)

Titter inn fra 2.trimester, og måtte se på bildene dine.

Den siste testen er helt lik sånn min test var 2 dager før IKM.

Tok digital test 2 dager etterpå og den lyste GRAVID!:D

Var veldig usikker på om jeg virkelig så en strek, men tror nå på at en strek er en strek...

GRATULERER:D

Skrevet

En strek er en strek, og dette var en strek:)

Gratulerer:)

Skrevet

Streken får ikke farge om dte er en skyggestrek. du er nok gravid gitt=) Gratulerer=)

Skrevet

hvisker et stille tusen takk:-) men tør ikke juble før jeg har tatt en CB digital for å bekrefte:-)

Skrevet

Jeg ser garantert en strek der;) Du er nok gravid ja! Gratulerer så mye:)

Skrevet

Kan jeg gratulere deg? Ser sånn ut!! Så gøy :-D Klem!

Skrevet

Nå må jeg le litt, for jeg har innbilt meg skyggestreker maange ganger, men det du kaller en skygge her ser veldig ut som en strek altså! Når jeg har hatt "skyggestreker" har det ikke gått an å få det med på bilde engang, så usynlig var de :P Det er jo til og med farge på din og jeg synes heller ikke det ser ut som en skygge for man ser jo streken godt :D Gratulerer så mye og takk for at du deler bildene.

Skrevet

det kan du zassy:-) klarte ikke vente så tok en CB digital hvor det lyste mot meg GRAVID 1-2:-D hold deg fast lille spire:-) tusen takk alle sammen:-) masse babystøv til dere alle ********************** og masse lykke til med prøvingen:-)

drømmehjerte: trodde jo jeg innbilte meg streken jeg og:-p har bare fått blendahvite tester før, så var sikker på det var skyggestrek:-p

klem:-)

Skrevet

tusen takk :D

Skrevet

gratulerer så mye håper jeg kommer snart etter:)

Skrevet

tusen takk :D håper dere alle kommer etter, fort fort :D XXXXXXXXXXXXXXXXXXkrysser fingre for alle sammen :)

************************* og litt babystøv til overs ;)

Klem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...