Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Noen som vet om man kan få refundert pålagte omkostninger i en slik sak? Ble informert via nav at det var kostnadsfritt å ta saken vi tingretten, så det ble gjort og nå får jeg krav om å betale omkostningene.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 hvis du taper saken så må du betale ja å hvis han taper så må han betale..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Da har du vel tapt saken da og må betale
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Saken er ikke ferdig. Står bare i stevningen at han krever omkostninger.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 hvis han vinner ja... du må bare betale hvis du taper...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 takk for svar, nok ett bevis på at NAV kan sitte der å lyve meg full, igjen..å igjen å igjen...skulle vært mulig å saksøkt disse surrehuene.. Ikke det at jeg tror at han vinner, det gjør han ikke. Men poenget var vel hva nav sier i denne saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå