Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Synes det er så hyggelig stemning på dib i dag. Bare saklige diskusjoner og skikkelige svar:) Uvanlig! Ingen andre som har reagert på det? Nesten synd jeg må legge meg nå.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 legg deg di megge Neida, jo jeg er helt enig.. Likte meg veldg godt her i kveld. Synd du må legge deg God natt!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Tenkte faktisk det samme for 5 minutter siden :-) Er nok noen fjortiser som ikke gidder å trolle i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå