Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Forlovelsesring Opphold på spa Uggs Han vet for øvrig bare om sistnevnte, så blir nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 at han ikke skal forandre seg det neste året ellers trenger jeg ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 ny parfyme, forlovelse eller klær.. men aner ikke om jeg får noen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 artig å høre hva andre ønsker seg t jul for jeg aaaannnnneeeerrrr ikke hva jeg ska ønske meg... hehehehe... noen flere???=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 Ny garasjeport. En sånn en som man har en knapp til også åpner og lukker garasjen seg... ååååh, det hadde vært fint! (jeg er lat og hater å gå ut av bilen i all slags vær for å korrigere hvordan porten skal være!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Del Skrevet 9. desember 2010 Kompaktkamera Slik at jeg kan ta bilder og filme den lille familien vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Del Skrevet 10. desember 2010 Fotosekk. Mye lettere å få med seg speilrefleksen min i sekk i stedet for å drasse rundt på en fotobag. Øredobber. Har bare øredobber fra H&M, Glitter osv så hadde vært stas å ha noen litt finere. Dag på spa. Har aldri vært i nærheten av et spa så det hadde vært veldig behagelig. Er ganske sikker på at jeg får fotosekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Del Skrevet 10. desember 2010 minipc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #10 Del Skrevet 10. desember 2010 Dansematte til x-box 360 Nytt kamera Nytt stellebord til babyen Mest sansynlig får jeg ikke en eneste ting, gubben hater å handle gaver :-S Har ikke fått gave fra han siden det første året vi var sammen, selv om jeg har fiksa gave til både jul og bursdag til han :-( De "gavene" jeg har fått, har jeg måtte plukket ut selv.. ikke like stas det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #11 Del Skrevet 10. desember 2010 Ei god bok og en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #12 Del Skrevet 10. desember 2010 Forlovelsesring. Men tror jeg kan skyte en blå pil etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #13 Del Skrevet 10. desember 2010 Tørketrommel. Vår gikk i stykker for et par måneder siden, og jeg liker ikke å ha klærne hengende inni stuen hele tiden for å tørke dem. Der er han enig med meg, så etter jul, når det blir salg, så skal han kjøpe ny trommel til meg/oss. :-) Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå