Gå til innhold

hva ønsker du deg av mannen din til jul??? =)))


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

artig å høre hva andre ønsker seg t jul for jeg aaaannnnneeeerrrr ikke hva jeg ska ønske meg... hehehehe...

 

noen flere???=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny garasjeport. En sånn en som man har en knapp til også åpner og lukker garasjen seg... ååååh, det hadde vært fint! (jeg er lat og hater å gå ut av bilen i all slags vær for å korrigere hvordan porten skal være!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotosekk. Mye lettere å få med seg speilrefleksen min i sekk i stedet for å drasse rundt på en fotobag.

 

Øredobber. Har bare øredobber fra H&M, Glitter osv så hadde vært stas å ha noen litt finere.

 

Dag på spa. Har aldri vært i nærheten av et spa så det hadde vært veldig behagelig.

 

Er ganske sikker på at jeg får fotosekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansematte til x-box 360

Nytt kamera

Nytt stellebord til babyen

 

Mest sansynlig får jeg ikke en eneste ting, gubben hater å handle gaver :-S Har ikke fått gave fra han siden det første året vi var sammen, selv om jeg har fiksa gave til både jul og bursdag til han :-( De "gavene" jeg har fått, har jeg måtte plukket ut selv.. ikke like stas det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel.

 

Vår gikk i stykker for et par måneder siden, og jeg liker ikke å ha klærne hengende inni stuen hele tiden for å tørke dem. Der er han enig med meg, så etter jul, når det blir salg, så skal han kjøpe ny trommel til meg/oss. :-) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...