Gå til innhold

hva ønsker du deg av mannen din til jul??? =)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovelsesring

Opphold på spa

Uggs

Han vet for øvrig bare om sistnevnte, så blir nok det..

Skrevet

at han ikke skal forandre seg det neste året :)

ellers trenger jeg ingenting...

Skrevet

ny parfyme, forlovelse eller klær..

men aner ikke om jeg får noen ting...

Skrevet

artig å høre hva andre ønsker seg t jul for jeg aaaannnnneeeerrrr ikke hva jeg ska ønske meg... hehehehe...

noen flere???=)

Skrevet

Ny garasjeport. En sånn en som man har en knapp til også åpner og lukker garasjen seg... ååååh, det hadde vært fint! (jeg er lat og hater å gå ut av bilen i all slags vær for å korrigere hvordan porten skal være!)

Skrevet

Kompaktkamera :)

Slik at jeg kan ta bilder og filme den lille familien vår :)

Skrevet

Fotosekk. Mye lettere å få med seg speilrefleksen min i sekk i stedet for å drasse rundt på en fotobag.

Øredobber. Har bare øredobber fra H&M, Glitter osv så hadde vært stas å ha noen litt finere.

Dag på spa. Har aldri vært i nærheten av et spa så det hadde vært veldig behagelig.

Er ganske sikker på at jeg får fotosekk :)

Skrevet

Dansematte til x-box 360

Nytt kamera

Nytt stellebord til babyen

Mest sansynlig får jeg ikke en eneste ting, gubben hater å handle gaver :-S Har ikke fått gave fra han siden det første året vi var sammen, selv om jeg har fiksa gave til både jul og bursdag til han :-( De "gavene" jeg har fått, har jeg måtte plukket ut selv.. ikke like stas det..

Skrevet

Forlovelsesring. Men tror jeg kan skyte en blå pil etter det...

Skrevet

Tørketrommel.

Vår gikk i stykker for et par måneder siden, og jeg liker ikke å ha klærne hengende inni stuen hele tiden for å tørke dem. Der er han enig med meg, så etter jul, når det blir salg, så skal han kjøpe ny trommel til meg/oss. :-) Gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...