Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Egentlig et navn jeg ikke har noe forhold til, kjenner ingen som heter det og er heller ikke " min type" navn....men så plutselig har jeg falt helt for det. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Nikotin... Nei liker det ikke, men hvis du liker det, så gå for det. Det er iallefall et navn, selv om det gir rare assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg syns det er kjempefint .Oldemoren min het det
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Det viktigste er at du liker det Jeg personlig synes det høres ut som en tegneserie figur!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Fint navn, men får meg til å tenke på et kattenavn i stedet
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 Jeg synes det er kjempefint! Eneste minus, om man skulle bry seg med det, er at små barn ofte sier Likoline i en overgangsfase.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Nyelig navn Hadde tenkt på det selv om jeg fikk ei jente.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #11 Skrevet 10. desember 2010 Når jeg hørte om det ordentlig første gang, for 3 år siden..likte jeg det ikke spesielt. Minnet meg om tyggisen Nicorette.. (Når jeg så det skrevet Nicoline) Nå synes jeg det fint, men ikke så fint at jeg ville brukt det selv.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. desember 2010 #12 Skrevet 10. desember 2010 Nicoline er et nydelig navn, og du som fikk assosiasjoner til et kattenavn, så er det rett det... Det finnes en barnebok som jeg hadde da jeg var liten, handlingen er om en katt som heter Nicoline som bor i Sandnessjøen. Jeg bodde i Sandnessjøen da jeg hadde den boken, og det huset som Nicoline bodde i er der fortsatt så vidt jeg vet. Fantastisk bok og et nydelig navn. Om at det har blitt brukt som et kattenavn, så er det andre navn spesielt jentenavn som Mira, Maja og for så vidt mange andre som blir brukt som hundenavn...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2010 #13 Skrevet 10. desember 2010 Liker det rågodt. Ville ha det til min unge, men min mann syns ikke det var fint.
Tigergutt Skrevet 10. desember 2010 #14 Skrevet 10. desember 2010 Jeg tenker på røykeplaster......... Smak og behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå