Gå til innhold

Jeg elsker ikke mannen min lenger. Helt tom. Bør jeg si det til han eller holde klokelig kjeft om det siden jeg ikke kommer til å forlate han med det første?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er noen få ting ved han som gjør at jeg ikke kan elke han samtidig som jeg beholder en viss verdighet.

Jeg har kicket på det i 10 år og har innsett at jeg ikke kan forandre det, tvert i mot.

Jeg er glad i han til en viss grad. Kan til og med ha sex med han om jeg kobler ut hodet.

Vi har en svært krevende livssituasjon nå som gjør det umulig å sette i gang en skilsmisse, uten å komme inn på mer.

Men bør jeg late som alt er ok eller fortelle han at siste tog er gått for å elske han?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke ønsker å avslutte ting, hold munn.

Du har vel vært glad i ham på et tidspunkt, onsker du å virkelig såre ham uten å la ham få rom i ettertid?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du si det til han mens dere er midt i en krevende livssituasjon? Vent med det til den dagen du bestemmer deg for å flytte fra ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste det andre innlegget ditt nå.

Vent med å fortelle ham det, ikke for å være varsom mot ham, men for å ikke forverre ting for deg og barna mens dere fremdeles bor sammen. Og husk hele tiden, den som ikke slenger dritt osv er den som ALLTID "vinner" situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

 

Takk for alle svar. Bør vel la være da. Jeg har det ikke godt for tiden og kan desverre ikke dele det med han.

Men den tiden jeg valgte å dele, så forstod han meg bare der og da en sjelden gang uansett for så å glemme.

Men det blir neppe bedre av å si at jeg ikke elsker han lenger.

Jeg skal prøve å nullstille meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...