Gå til innhold

Reiser til Usa i februar, tips til "hvordan overleve flyturen med en to-åring" ;-)


Nå da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi bodde i texas en stund. lange flyreiser, men gikk alltid bra. Trikset vårt var en ny leke hver tur og mange bøker. nå skal vi reise dit igjen snart på besøk og da tar vi med ipaden! Den er knall! vi har lastet ned barnevennlige programmer med bilder av dyr og lyd. du kan få det til iphone også hvis du har det. Da sitter iallefall jenta mi stille så lenge hun får lov. vi må dra den fra henne etter en time:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, HELDIGE DU!! :) Jeg vil å til Usa!

 

Og når det gjelder flyturen over så må du fortelle i etterkant hvordan det gikk for det lurer jeg også på.

 

Tror jeg hvertfall hadde tatt med massevis av snacks, kanskje ikke med så mye sukker i for da blir det sikkert liv i flyet. Bærbar dvd-spiller og filmer. De har jo tv på flyet men ikke alltid de har den i sete og plutselig er det tekniske problemer.

Ellers bøker, tegnesaker, klistremerker og andre prosjekter.

Og ikke minst bedøvelse...neida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp flydd masse i, til og fra Nord-Amerika. Kan informere at de kortere flyturene var de verste. De lange gikk så fint. For da kan man roe seg ned, rote litt osv. Mens på de korte så er det trangt og mye folk og handbagasje som folk drasser med seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min far som har ipaden. Jeg skal høre med han hva programmene heter. han og min mor er nå faktisk i usa, hehe;) jeg skal prøve å huske og sende deg en pm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den flyturen når de har blitt 2 er ingen sak.

Har tatt turen med en 2-åring, men også en gang med en på 4 og en på 4-mnd i tillegg. Går så greit atte, bare ha med litt småleker og snacks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...