Gå til innhold

Jeg har en gutt i magen, og jeg har falt veldig for dette navnet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Agamemnon!

 

Synes det passer ekstra bra siden mannen min er gresk. Det er jo uvanlig, men det er det mange navn som er for tiden, og jeg liker slike historiske navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil han skal hete hva sa du???

Nei det tror jeg må være det frykteligste forslaget jeg har lest her inne noen sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går jo nesten ikke an å uttale det, veldig komplisert navn må jeg si. Syns ikke det er så vanlig med uvanlige navn nå for tiden, syns det går veldig mye i det samme.

 

Håper for sønnen din sin del at du snart faller for et annet og litt enklere navn......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Kjæresten min er halvt gresk og vi så på greske navn og fleipet om Hercules, og nå er det på spøk navnet på vårt kommende barn. Men det er helt uaktuelt, så kom gjerne med tips til fine greskeklingende navn til begge kjønn. Trenger ikke være så himla spesielt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funnet ved hjelp av Google;

 

"Agamemnons familiehistorie som gikk tilbake til den legendariske kong Pelops, var preget av pederastisk voldtekt, mord, incest og forræderi."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke antall stavelser som er problemet - det er det at alle stavelsene er helt like!

 

Carosander er et fint navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.58: Du kan da ikke velge navn ut i fra historie forbundet til navnet? Når du hører navnet Magnus, tenker du da på den ganske ekle historien om Magnus den blinde? Og Eirik, da går tankene automatisk til Erik Blodøks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...