Gå til innhold

flere som sliter med underlivsopp?Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,trenger tips..hadde nemlig en pencelinkur for en mnd tid siden,og det måtte jo bli sopp av det..Har tatt 2 canesten stikkpiller etter det,men blir ikke kvitt "driten"! Hva pleier dere å gjøre/ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet masse med det før. Det forsvant helt da jeg gikk fra tamponger til Mooncup, har ikke hatt sopp på åtte måneder nå. Hvis det ikke gir seg må du kontakte legen, som kan skrive ut sterkere lut til deg.

Skrevet

Jeg hadde sopp i flere måneder, klødde meg til blods og brukte opp en tube Canesten uten at det hjalp. Min redning ble Locoidol salve fra apoteket:)

Skrevet

Vivag fra apoteket til forebyggende når du er kvitt det.

Ellers - smør med krem i tillegg til stikkpillen. Ikke vask ut pillen neste dag. Det kommer ut i et par dager.

Vent en uke til neste kur, fikk jeg beskjed om. Altså ikke ta to kurer på rappen.

Youghert?

Skrevet

Takk folkens,jeg får nok høre med legen imorra,men er vel ingen ledig time hos fastlegen før etter jul..ere mulig..

Nei gikk en uke mellom,og jeg har smurt og smurt.

Skrevet

Diflucan, en tablett som svelges. Få resept hos legen. Be om to, hvis su ikke er bra etter en uke tar du en til. Du kan få resepten faxet til apoteket så holder det med en tlf til legen.

Skrevet

Jeg har fått slik tabelett som svelges etter å ha vært x antall ganger til gynekolog. Da har soppen vært borte 3-4 mnd.

Men denne siste tabeletten ser ikke ut til å virke noe særlig :(

Klør som besatt nå!

...må bare spørre om noe (sorry detaljer): Jeg har hørt at utfloden når en har sopp er hvit og klumpete og lukter fiskeslo. Min er hvit-gul, jevn konsistens og luktfri. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...