Gå til innhold

Er det noen som STRYKER kjøkkenhåndkledene sine her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De rutete vet dere, som man tørker kopper med..

Kjenner du noen som stryker de ? Og hvis de gjør det, hva tenker du om de?

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jeg tenker om de?

 

Stryker de selv jeg:) Vet ikke hva jeg skal tenke om meg selv..

Mange som syns det er tullete, men jeg liker å ha brettekanter i skaper og skuffer. Syns også at sengetøy blir bedre når jeg stryker det, så her strykes alt utenom undertøy:)

 

Så hva syns dere om meg?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stryker de. Jeg liker de best når de er nystrøkne og pene. Jeg tenker vel ikke noe spesielt om det, annet enn at det nok er de gode husmorgenene mine som slår gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er en av mange husmorting jeg hadde elsket å pusle med om jeg hadde hatt tid og energi ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 21:34

 

Haha, du har helt rett.. Denne personen jeg snakker om er 75.. Men hun har MYE skapplass..

Det er svigermor vi snakker om..

Jeg og mannen min har passet huset i noen uker, og når hun kom tilbake tok hun ut alle kjøkkenhåndkledene og momlet noe.. Og begynte å stryke de..

 

Morsomt :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe galt i å like å stryke? Jeg er ikke så flink selv, men stryker alt som virkelig bør strykes. Hadde jeg hatt overskudd skulle jeg tatt småtingene også. På ferie hos svigersene tok svigermor klesvasken vår en gang, (hun forlangte det) og da fikk vi hver minste lille ting tilbake i nystrøket utgave - med strykekanter på sokkene og alt! hehe Det var kjempehyggelig for hun gjør alt med flid og omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Når jeg flyttet sammen med samboern, satte jeg i gang å stryke boxerne hans. Han fikk stjerner i øynene et øyeblikk, men de forsvant fort bort i latter når han skjønte at det var en spøk... =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg anbefale at du slutter å lese svarene mine, og om du forteller meg hvem du er, så kan jo jeg gjøre mitt beste for å ikke svare deg på noe.

 

Alternativt så kan du jo prøve å se på svigermor med nye øyne, for om hun er lik meg så er hun et varmt, omsorgsfullt og trivelig menneske ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del i lin og de stryker jeg (hvis ikke går det jo nesten ikke an å legge de sammen). Stryker ikke de i bomull, de bare "ristes" ut før de henges til tørk. Jeg tenker om folk som stryker kjøkkenhåndklærne sine at de er ryddige folk som liker å ha det pent rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likr å ha det pent rundt seg? hvem bryr seg vel om det er litt krøll på kjøkkenhåndkledet som man skal tørke med? alvorlig talt. har der ikke bedre ting å gjøre ?

for all del, vi gjør som vi vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stryker kun duker og finskjorter... INGENTING annet ;)

 

Jeg tørker kjøkkenhåndklær i trommelen, så de er myke. Og de får se ut som de vil ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...