Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 - Barn? - Partner? - Foreldre? - Søsken?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 til mine barn : 7 åringen har fått nye ski,staver og ski sko, ds spill,ny dukke vogn pluss litt klær...tilsammen ca 2000kr kanskje. babyen min på 5 mnd : har ikke kjøpt så mye til henne i år siden hun er så liten enda, og vi har det meste av klær/baby leker. men har kjøpt en dress, noen ull bodyer og ull strømpe bukser pluss 2 baby leker. tror det kom på ca 1000 kr kanskje.. til min kjære : nye biker boots til 1500 kr som han har ønsket seg leeenge, pluss en buske og genser... til min mor : ca 800 kr til sviger mor og sviger far : ca 1000 til min bror : ingenting. avtale om å bare kjøpe til barna. han har en datter på 4 år. kjøpt for ca 500 kr til hun.. til min manns 3 brødre : ingenting. avtale om å bare kjøpe til barna.. alle 3 brødrene har 2 barn hver. så ca 500 kr til hvert barn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Til mannen: Hva enn en iPod 4 koster (har ikke sjekka ennå) Til 2-åringen: akebrett til 200kr Mamma: ca 400kr da bilde fra fotografen viste seg å være rimeligere enn antatt Søster: 500kr i garn til hjemmestrikka (av meg) genser Nieser/nevøer 300-400kr pr stk. Svigers tar mannen min seg av og han er alt for spandabel i mine øyne - blir nok gaver til rundt 1000-lappen på hver der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå