Gå til innhold

Jeg har bliitt dumpa :-(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg er helt knust!

Det kom som lyn fra klar himmel og grunnen er at han ikke er ferdig med ungkarslivet enda. Jeg har en sønn fra tidligere forhold og det er derfor han ikke vil mer.

Han er ikke klar for familielivet enda og er ikke klar.

Jeg er så lei meg og trenger råd for å ha det bedre.

Jeg kommer til å møte på han på et julebord i morgen og jeg vet at det blir tøft. Jeg har ikke sett han eller snakket med han på 1 uke og det siste han sa sist jeg snakket med han var at han er veldig glad i meg og håper en gang at det blir oss to.

DEN kjøper jeg ikke.

Hvordan forholder jeg meg til å møte han i morgen? Det blir sikkert godt over 50 mennesker der og jeg må på en måte vise at jeg har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjærlighetssorg er vondt!!

Du får prøve å si til deg selv at dere ikke var ment to be og om dere er ment to be så ordner det seg.

I morgen får du pynte deg, være flott, selvsikker og oppføre det helt normalt mot han. Lag iallefall ikke en scene, men bit i deg at det er vondt.

Det går over, det lover jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er det mange fisk i havet! Du finner deg en ny fort nok.

For en dust som sier at han håper det blir dere en gang i fremtiden.. Ikke bit på den!

 

Du har det så mye bedre uten en idiot som han! Vil ut og leve ungkarslivet.. Ja.. det burde han tenkt på når han traff deg og ikke blitt sammen med deg.

 

Er du virkelig knust? Eller er det kun det faktum at han dumpet deg ut av det blå som forundrer deg og du lurer på hva som er galt med deg?

 

Det er ingenting galt med deg. Enkelte personer passer bare ikke sammen!

 

Ikke gå i den standard fellen, der du kommer overpynta og overberusa og flørter med alt som kan krype og gå for å få oppmerksomheten hans.

 

Pynt deg pent, meng deg med noen få som du kan ha en interresant samtale med i løpet av kvelden og fokuser på de. Ikke se etter han hele tiden.. Og drikk med måte. om han begynner å flørte med andre og være ekkel.. Så kan du diskre gå derifra uten oppstyr..

 

Bare ha i tankene dine at du finner deg en voksen kar som kommer til å være så mye bedre enn AKKURAT ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestem deg for å bevare verdigheten din i morgen. ( Når vi blir dumpet er det faktisk ikke tapet av det andre mennesket som gjør mest vondt, det er tapet av oss selv og vår egen verdighet).

Å bevare verdigheten innebærer blant annet følgende: Ikke forsøk i desperasjon å gjøre ham sjalu, det er gjennomskuelig. Ikke vær kald og avvisende, det er også gjennomskuelig. Ha hele tiden den holdningen inni deg at livet kommer til å vise deg en MYE bedre vei etterhvert, og at det som skjer nå er meningen. Ikke la ham få makt over deg, la ham være akkurat som han vil i morgen, la livet være akkurat som det vil nå.

The best is yet to come.

Pynt deg, strål, og kommer dere i prat, så bare vær naturlig, myk, og si det noe sånt som: Jeg ble lei meg, for hvem liker vel å bli dumpet, men jeg vet at det ligger gode ting og venter på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg hadde sløyfa julebordet da. Dette er grunnen til at det frarådes å innlede forhold på jobben. Alt du kan gjøre er å komme deg videre... Syns også det var teit av ham å si at det kan bli dere to i framtida, men på en måte prøvde han vel å formidle at han liker deg likevel :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du må ikke la være å gå! Hvorfor skal du sitte hjemme og ha det leit?

Du må signalisere til han at du klarer deg fint uten han og at du har det bare bra :-)

Ikke drikk for mye, pynt deg og vær helt naturlig!

Og at han sier at det kan bli dere to...vel, kan jo være han mener det da? Hvorfor ellers skulle han si det?

Men ikke la det være som et mantra for deg, det er slutt og du vil klare deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Stakkar deg. Høres ut som en umoden mann.

Du får tenke at det er bedre han gikk nå en at du satt der med enda en ny baby.

IKKE kjøp at det en gang kan bli dere to. Makan! Skal du sitte på gress for han mens han fester og har seg for så å få deg tilbake når det er på tide å bli voksen? Den kunne han ha spart seg.

Stor klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert han er umoden da. Det er ikke alle som er klar for full pakke! Selv om han kanskje burde skjønt det tidligere.

Men ta i mot rådene over her om å pynte deg og stråle, la han se hva han går glipp av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, GÅ. Pynt deg, lekkert med fin kjole, stilig sminke og høyhelte sko. IKKE drikk alkohol. Smil, le og snakk med andre du kjenner. Om det blir vanskelig litt utpå kvelden, så sniker du deg hjem og heller gråter litt der. Vis han at du har det bra! Han trenger ikke vite noe annet.

 

Lykke til! Og skriv gjerne hvordan det gikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! -)

Skal gå og se smashing ut! :-)

 

Men jeg er livredd for at jeg blir svak og feks blir med han hjem...Jeg vet jeg ikke burde det, men om han vil det er jeg redd jeg sier ja.

Det er jo skikkelig destruktivt, men jeg vet jeg ikke kommer til å klare å la være :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet akkurat hvordan det er, var i samme situasjon selv, med en gutt på 2 år og en dust som ville "leve" livet!! Vet ikke om det muntrer deg opp eller gjør det værre, men jeg vann han tilbake.. han innså hvor teit han var og savnet oss!!

 

Synes du skal Pynte deg og gjøre deg kjempe flott og sexi, og vise han hvilken flott kvinne han har gått glipp av!! vær helt vanlig og blid :))

Selv om det kan være tøfft:( men vi mennesker glemmer heldigvis veldig fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...