Gå til innhold

Hvor langt er jeg på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg går på pillen (brett med 28 stk). Hadde mensen sist gang (får den de siste dagene på brettet), men fikk ikke mensen denne gangen. Da jeg hadde tatt ca 10 piller på neste brett, tok jeg en test - og den var positiv. Hvor langt er jeg da (trolig) på vei ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hvis du har en dato for første dag i siste mens blir det litt lettere å regne ut :) Men jeg kan ikke garantere noe siden du går på p-piller, kan jo være at du er lenger på vei, at siste mensen ikke var en ordentlig blødning??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag siste mns..hm... har tatt et helt brett + 10 piller på nye brettet siden da. Og muligens var det et par piller igjen på brettet da jeg var ferdig med forrige mens.. så ca 40 dager siden siste mens?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så altså 40 - 14 (eggeløsning) = 26(!?)..så ca 4-5 uker på vei :)

 

Men er du veldig usikker er det lurt å bestille seg time hos lege og få henvisning til tidlig ultralyd! Gratulerer så masse forresten :)

 

(var jeg som spurte om første dag i siste mens)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er 40 dager siden første dag av siste mens, så er du 40 dager på vei. Eller nesten 6 uker på vei.

 

Men siden du brukte p-piller blir det veldig usikkert når eggløsning faktisk var så du må vente til UL med å få dette fastsatt mer nøyaktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...