Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Når skal de smøres på? Kan lite om dette jeg... har brukt noe som heter A krem til ansikte hans og der han har atopisk eksem... funket bra... men aldri smurt han før vi skal ut, alltid smurt han om kvelden....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg spurte på apoteket idag, og da var svaret at jeg skulle smørre på ca 20 min før vi gikk ut. (iallefall de kremene med litt vatn i)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Etr fornøyd med Ceridal sin, enkel og grei. Vi smører vel rundt en halvtime før vi går ut som regel.
*Smiley* Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Skikkelig kuldekrem skal ikke være med noe særlig vann.Vet de selger med vann også ,men de skal helst være uten.Seba med er en bra kuldekrem. Se alltid på innholdsfortegnelsen.
3småtroll♥ Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Hei! Har 3 barn som alle har hatt dårlig hud på vinteren og siden vi er mye ute har vi vært storforbrukere av kuldekrem.. Har i løpet av årene prøvd en del kremer, men i år kjøpte jeg Seba Med kuldekrem som er uten vann. Den kjennes ikke så fet ut som andre kuldekremer og siden den er uten vann kan den smøres på rett før du går ut om du vil:) Etter å ha smurt minste med denne en kveld og en morgen gikk alt av sår hud og tørre flekker vekk! Han er spes plaget med rød og tørr hun rundt munn pga sikkel, men med denne kremen er han faktisk helt fin! Ikke var den særlig dyr heller- 109 kr for en tube:) Så den anbefaler jeg virkelig!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Fant denne artikkelen. Bruk kuldekrem Det beste å bruke i kulda er kuldekrem,for den skal legge seg som en beskyttende hinne over huden og stenge kulda ute. – Kuldekrem er en fet salve som legger seg utenpå huden som beskyttelse mot kulde og vind, samtidig som den gjør huden myk og smidig. Skal du oppholde deg ute i minusgrader, trenger du en sånn krem, sier Irene Midttveit, hudpleier ved Isaksen & Co AS. Kuldekremer skal være rike på fettstoffer, planteoljer og plantevoks og skal være uten vann. Likevel finnes det kuldekremer som også inneholder vann, og disse bør du styre unna. – Til og med på apoteket får du kjøpt kuldekrem med vann i, så sjekk innholdslisten nøye, oppfordrer Svendsen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Denne skriver jeg under på! Den er kjempegod å smøre utover uten å klisse (har prøvd mange andre som har vært seige og/eller klissete) og den er fantastisk på tørre flekker! Sandpapirflekkene på låra og panna er borte etter noen dagers bruk!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Takker for svar Denne seba med kremen? kjøpes på apotek? dette må jeg prøve ut HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Kulde krem med vann skulle ikke vært lov!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Sebamed kjøpes på apotek, ja. Nettopp kjøpt denne til jr og den er super!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #12 Skrevet 9. desember 2010 Sebamed sin kuldekrem gir min atopiker masse utslett i hele fjeset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå